صفحات مجازی مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امین

https://virasty.com/raheamin

https://virasty.com/raheamin
🌸صفحات مجازی مجموعه رسانه تحلیلی و سیاسی بصیرتی فرهنگی راه امین رو به دوستانتان معرفی کنید🌸

👈🏼 هدف : 《فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ》
«مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها»هم اندیشی،بصیرت افزایی و روشنگری پیرامون اهداف انقلاب اسلامی،تبیین منویات امامین انقلاب باحضور همیشه سبز سربازان مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی
https://eitaa.com/raheamin
امـیـدوارم در وب سایت مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امـــــیـــن لـحـظـات خـوبـی را داشـتـه بـاشـیـدو امیدوارم از مطالب لذت برده باشید اگـه جـایـی ایـراد داره حـتـمـاً تـو نـظـراتـتـون عـنـوان کـنـیـد؛در نـظـر سـنـجـی حـتـمـاً شـرکـت کـنـیـد بـا تـبـادل لـیـنـک هـم مـوافـقـم...شـادبـاشـیـد
رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)
اگر از روی آگاهی گفته شود دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک، خیانت است

ایشان افزودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.
رهبر انقلاب، نمایش موشکهای پیشرفته و دقیق سپاه پاسداران را موجب خرسندی ملتهایی خواندند که از امریکا و رژیم صهیونیستی، دلشان خون است اما کاری از دستشان بر نمی آید.
ایشان افزودند: دشمنان مدام در حال تقویت توان نظامی و موشکی خود هستند در این شرایط چطور می گوییم روزگار موشک گذشته است؟
حضرت آیت الله خامنه ای این حرفها را شبیه حرفهای برخی اعضای دولت موقت دانستند که اوایل انقلاب می گفتند جنگنده های اف – ۱۴ را که خریده ایم به امریکا پس بدهیم، به دردمان نمی خورد!
رهبر انقلاب افزودند: در آن موقع ایستادگی و افشاگری کردیم و چندی بعد که صدام به ایران حمله کرد معلوم شد چقدر به این ابزارهای دفاعی نیاز داریم.
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر موافقت خود با ابزار دیپلماسی و مذاکره سیاسی بجز چند استثنا افزودند: طوری تبلیغ نکنند که انگار با گفتگو مخالفیم، ما می گوییم باید قوی و هوشیار مذاکره کرد تا سرمان کلاه نرود.

💥✨⚜️ـــــــــــ𖦹.🌸.𖦹ــــــــــــــ⚜️
✍️مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها
▫http://splus.ir/raheamin
🔸https://eitaa.com/raheamin
🔹https://rubika.ir/basiratraheamin
🔸https://raheamin.blog.ir
┄┅┅┅┅❁💚❁┅┅┅┅┄

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ اسفند ۹۵، ۱۰:۴۴ - فاطمه
    اپم
نویسندگان

ما فقط از این مرد می ترسیم

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ

رهبرانقلاب: اگر غلطی از آنها سر بزند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم🌱
🔅گرچه نتانیاهوی جلاد و خونخوار از عمق جان کثیفش این حرف را می زند، ولی واقعا فقط از این مرد الهی و شجاع می ترسد.
 چون ان شاءالله بزودی نابودی رژیم صهیونیستی، توسط فدائیان همین مرد الهی و سیاستمدار عارف، رقم خواهد خورد.
~◇~◇~◇~◇

خوانش خامنه‌ای" به نقل از اندیشکده آمریکایی کارنگی

❌ بخش اول

🔸اندیشکده کارنیگی، یکی از مهم‌ترین اندیشکده‌های جهان، در مقاله‌ای با عنوان "#خوانش_خامنه‌ای: جهان‌بینی قدرتمندترین رهبر ایران"، به بررسی جایگاه و نقش آیت‌الله خامنه‌ای در نظام سیاسی ایران و فهم جهان‌بینی ایشان می‌پردازد. در این مقاله آمده است:

🔸"مانند خمینی، نوشته‌ها و سخنرانی‌های خامنه‌ای بدون شک دقیق‌ترین بازتاب اهداف و اقدامات سیاست داخلی و خارجی ایران است. بیانات وی اگرچه بدبینانه است، اما یک #رهبری_مصمم را به تصویر می‌کشد که دارای جهان‌بینی بسیار استوار (باثبات و استمرار) و منسجمی است. خواه مخاطبان او دانشجویان ایرانی باشند یا مقامات خارجی، خواه موضوع سخنرانی او سیاست خارجی باشد یا کشاورزی، او از هر فرصتی جهتِ اشاره به  فضیلت‌های انقلاب 1979– از جمله عدالت، استقلال، خودکفایی و اسلام- استفاده می‌کند. وی انزجار عمیق خود را نسبت به رژیم‌صهیونیستی و جاه طلبی‌های آمریکا ابراز می کند."

📚 منبع:
https://carnegieendowment.org/2008/03/10/reading-khamenei-world-view-of-iran-s-most-powerful-leader-pub-19975

➖➖➖➖➖➖➖➖

🇮🇷🗨️ما رو در ویراستی دنبال کنید
https://virasty.com/raheamin/1689496412698830302
📝 نشریه آمریکایی: توافق اخیر، «تعظیم بایدن در برابر آیت‌الله خامنه‌ای» بود
🍃🌹🍃

🔻مقامات جمهوریخواه پس از اینکه دولت بایدن با ایران برای انتقال پنج ایرانی آمریکایی از زندان به حبس خانگی در ازای میلیاردها دارایی بلوکه نشده، به توافق رسید، دولت بایدن را به دلیل کوتاه آمدن در برابر ایران و به خطر انداختن آمریکایی ها مورد انتقاد قرار دادند.

🔺سناتور تام کاتن نوشت: در حالی که ما همیشه از آزادی گروگان‌های آمریکایی استقبال می‌کنیم (اگر آنها در واقع پس از پرداخت ۶ میلیارد دلار باج به ایران آزاد شوند) این اقدام خیانت‌آمیز تنها باعث جسارت برای گروگان‌گیری بیشتر می‌شود. تحریم‌های ایالات متحده در بازدارندگی رژیم خطرناک ایران بسیار مهم بوده است. کوتاه آمدن در برابر رهبر ایران، آمریکایی‌ها را در داخل و خارج به خطر می‌اندازد.

➖➖➖➖➖➖➖➖

 نظر مجله تایم در مورد رهبرمعظم انقلاب
🍃🌹🍃

🔻تمام روسای جمهور آمریکا در دوره ریاست جمهوری خود تحت تاثیر رهبر ایران بوده اند

🔸در بررسی این مطلب مجله تایمز باید نوشت: تاکید این مجله، بر همه روسای جمهور آمریکا و تاثیر پذیری از مواضع و عملکرد و ایستادگی ها و افشا کردن اقدامات پشت پرده استکبار و اذنابش توسط امام خامنه ای عزیز علیه جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب 

🔹امام خامنه‌ای تنها رهبر در خاورمیانه است که می تواند به مردم، که بسیاری از آنها ایرانی نیستند الهام بخشد که بیرون از ایران برای نظام اسلامی بجنگند.

🔸در تحلیل این قسمت از مجله تایمز میشود: تاکید سردبیر و شورای نویسندگان آن به واژه انتساب تنها رهبر در خاورمیانه به مقام معظم رهبری است ( عظمت و قدمت و پیشینه تاریخی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و نظامی و...این منطقه دارای فراز و فرودهای بسیاری است با رهبرانی با افکار و اندیشه های و روش ها و کنش های مختلف، و اذعان این مجله کلمه‌« تنها» خود گویای توانایی و استعداد و نبوغ و اشراف کامل رهبری بر امور داخلی و منطقه‌ای و بین المللی است)

🔺اشاره صریح بر توانایی رهبری معظم انقلاب در خصوص بسیج و برانگیختگی ملت های دیگر برای دفاع از هژمونی جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های مختلف استکبار، منطقه خاورمیانه رهبرانی چون جمال عبدالناصر و سید جمال الدین اسد آبادی و عبده و... در دل خود پرورانده است ولی هیچ کدام قابل قیاس با امام خامنه‌ای مدظله العالی نبوده و نیستند که بتوانند قلوب همه ملل را به سمت ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی جلب و جذب نمایند.
✍ صفحات مجازی مجموعه بصیرتی فرهنگی سیاسی اجتماعی راه امین

~◇~◇~◇~◇~

 

  • راه امــــیــــن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی