صفحات مجازی مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امین

https://virasty.com/raheamin

https://virasty.com/raheamin
🌸صفحات مجازی مجموعه رسانه تحلیلی و سیاسی بصیرتی فرهنگی راه امین رو به دوستانتان معرفی کنید🌸

👈🏼 هدف : 《فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ》
«مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها»هم اندیشی،بصیرت افزایی و روشنگری پیرامون اهداف انقلاب اسلامی،تبیین منویات امامین انقلاب باحضور همیشه سبز سربازان مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی
https://eitaa.com/raheamin
امـیـدوارم در وب سایت مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امـــــیـــن لـحـظـات خـوبـی را داشـتـه بـاشـیـدو امیدوارم از مطالب لذت برده باشید اگـه جـایـی ایـراد داره حـتـمـاً تـو نـظـراتـتـون عـنـوان کـنـیـد؛در نـظـر سـنـجـی حـتـمـاً شـرکـت کـنـیـد بـا تـبـادل لـیـنـک هـم مـوافـقـم...شـادبـاشـیـد
رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)
اگر از روی آگاهی گفته شود دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک، خیانت است

ایشان افزودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.
رهبر انقلاب، نمایش موشکهای پیشرفته و دقیق سپاه پاسداران را موجب خرسندی ملتهایی خواندند که از امریکا و رژیم صهیونیستی، دلشان خون است اما کاری از دستشان بر نمی آید.
ایشان افزودند: دشمنان مدام در حال تقویت توان نظامی و موشکی خود هستند در این شرایط چطور می گوییم روزگار موشک گذشته است؟
حضرت آیت الله خامنه ای این حرفها را شبیه حرفهای برخی اعضای دولت موقت دانستند که اوایل انقلاب می گفتند جنگنده های اف – ۱۴ را که خریده ایم به امریکا پس بدهیم، به دردمان نمی خورد!
رهبر انقلاب افزودند: در آن موقع ایستادگی و افشاگری کردیم و چندی بعد که صدام به ایران حمله کرد معلوم شد چقدر به این ابزارهای دفاعی نیاز داریم.
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر موافقت خود با ابزار دیپلماسی و مذاکره سیاسی بجز چند استثنا افزودند: طوری تبلیغ نکنند که انگار با گفتگو مخالفیم، ما می گوییم باید قوی و هوشیار مذاکره کرد تا سرمان کلاه نرود.

💥✨⚜️ـــــــــــ𖦹.🌸.𖦹ــــــــــــــ⚜️
✍️مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها
▫http://splus.ir/raheamin
🔸https://eitaa.com/raheamin
🔹https://rubika.ir/basiratraheamin
🔸https://raheamin.blog.ir
┄┅┅┅┅❁💚❁┅┅┅┅┄

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ اسفند ۹۵، ۱۰:۴۴ - فاطمه
    اپم
نویسندگان

« بقیةالله»

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ب.ظ

  • https://telegram.me/rahaminw 


  • به صفحه تلگرام ما بپیوندید

    «راه امین»

    را در تلگرام دنبال کنید

    بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب درباره ولادت حضرت بقیةالله (عج)

    عید نیمه شعبان عید نگاه به آینده است

    اعیاد موالید ائمّه و موالید نبیّ اکرم و عید مبعث پیغمبر و بقیّه‌ی اعیادی که ما داریم، یک فرق اساسی و جوهری با این عید دارد؛ در آن اعیاد، همه‌ی نگاه به گذشته است؛ در این عید، همه‌ی نگاه به آینده است.
    تصویر عید نیمه شعبان عید نگاه به آینده است

    به گزارش جام جم آنلاین،در آستانه فرارسیدن ۱۵ شعبان المعظم سالروز میلاد حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنا فداه) پایگاه اطلاع‌رسانی بیانات رهبر انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۳۹۴/۳/۱۲ درباره عید ولادت حضرت امام زمان(عج) را برای اولین بار منتشر کرد.

    * پُر کردن عالم از نعمت عدل و داد، فضیلتی در انحصار مهدی موعود

    شب میلاد امید تاریخ، شب میلاد مهدی موعود، شب ولادت آن کسی که مصداق وعده‌ی لایتخلّف الهی است، شب میلاد آن کسی که درباره‌ی او سخنی گفته شده است که درباره‌ی هیچ یک از پیغمبران و اولیای الهی و ائمه گفته نشده است و آن این است که «یَملَأُ اللَّهُ بِهِ ‌الاَرضَ قِسطاً وَ عَدلاً کما مُلِئَت ظُلماً وَ جَوراً» (۱) درباره‌ی هیچ پیغمبری چنین چیزی گفته نشده؛ حتی درباره‌ی پیغمبر آخرالزمان. آن دست توانایی که میتواند همه‌ی سطح عالم را از نعمت و عدل و داد برخوردار بکند، دست توانای اوست. خداوند این فضیلت بزرگ را برای او قرار داده است؛ نه برای دیگر اولیا، نه برای دیگر انبیا،‌ نه برای دیگر برجستگان عالم و مقربان مقام حق، فقط او است که این تعبیر درباره‌ی او آمده است. امشب شب ولادت این بزرگوار است. خب، عید بزرگی است.

    دو محصول «نگاه متوجّه به آینده» در عید میلاد مهدی موعود:
    * ۱- امید
    اعیاد موالید ائمّه و موالید نبیّ اکرم و عید مبعث پیغمبر و بقیّه‌ی اعیادی که ما داریم، یک فرق اساسی و جوهری با این عید دارد؛ در آن اعیاد، همه‌ی نگاه به گذشته است؛ در این عید، همه‌ی نگاه به آینده است. در اعیاد موالید ائمه یا عید بعثت، از حادثه‌ای که در گذشته اتفاق افتاده است و البته اثرات آن مثل رودخانه‌ی فیّاضی جریان در تاریخ دارد، تجلیل میکنیم؛ از گذشته تجلیل میکنیم؛ به گذشته متوجه میشویم، اگرچه آن گذشته در زندگی کنونی ما و در آینده‌ی ما هم اثر دارد؛ اما در این عید، همه‌ی نگاه به آینده است؛ یعنی چه نگاه به آینده است؟ یعنی دو چیز را این نگاه با خود دارد: یکی امید، یکی تلاش. وقتی نگاه ]متوجه[ به آینده شد، اولین چیزی که محصول این نگاه است، امید است. دلهای افسرده در نهایت گرفتاری و تنگنا، یک روزنه‌ی روشن و درخشانی به یک دنیای نورانی و بهشت‌آسا در مقابل چشمشان میبینند و به آینده امید دارند؛ میدانند قضیه این‌جوری نخواهد ماند. حتّی آن وقتی که همه‌ی دنیا از ظلم و جور پر شده باشد، یعنی همه جا را ظلم و جور فرا گرفته باشد، این روزنه‌ی امید نه فقط بسته نمیشود بلکه حتی گشاده‌تر میشود؛ چون وعده کردند. حالا در یک دعا «بَعدَ ما مُلِئَت ظُلماً وَ جَوراً» (۲) است؛ فرق چندانی با هم ندارند. هرچه ظلم بیشتر بشود، این امید زنده‌تر میشود؛ لذا معتقد به این امید، معتقد به عقیده مهدویت هرگز مأیوس و سرخورده و مانند اینها نمیشود. میگوید ممکن است من درک نکنم اما خواهد شد؛ ممکن است من خزی (۳) و خذلان (۴) ظالمان را نبینم، اما خزی و خذلان ظالمان حتمی است. این، امید است؛ این اولین چیزی است که از این اعتقاد منشأ میگیرد و در دل انسان ریشه میدواند، و طبعا تأثیرش را در زندگی میگذارد.

    * ۲- تلاش
    دومی، تلاش ]است[؛ تلاش. هر آینده‌ی قطعی متوقف به تلاش است. شما پای یک کوهی که قابل عبور است ایستادی، آیا رسیدن به آنجا ممکن است؟ بله. آیا رسیدن به آنجا قطعی است؟ بله؛ حتما کسانی به آنجا خواهند رسید؛ اما رسیدن به آنجا متوقف بر یک شرط است و آن، تلاش ]است[؛ ]باید[ راه بیفتی.]اگر[ بنشینی اینجا، نگاه کنی، تحسین کنی، خوشحالی کنی، کف بزنی برای کسانی که میروند،‌ نخواهی رسید؛ تلاش لازم است. این دومین شرط است. البته در همه‌ی کارهای بزرگ تلاش لازم است. چشم که به آینده بود، لازمه‌ی قطعی این نگاه به آینده، ایجاد تکلیف تلاش و فعالیت و مجاهدت است. ما که معتقدیم به آن روز، باید تلاش کنیم تا آن روز تحقق پیدا کند، و تلاش ما میتواند ان‌شاءالله آن را نزدیک بکند. این هم نکته‌ی دوّم در این حادثه‌ی بزرگ است.
    ]نیمه شعبان [عیدی است برای مردم، ان‌شاءالله مایه‌ی شادی باشد. ان‌شاءالله ادعیه‌ی زاکیه‌ی آن بزرگوار، دعای غیر مردود آن بزرگوار شامل حال شما، شامل حال ملت ایران، شامل حال همه‌ی مسلمانان، شامل حال مظلومان فعلی عالم بشود؛ و ان‌شاءالله که از برکات دعای آن بزرگوار استفاده کنیم.

    پی‌نوشت‌ها:
    ۱) بحارالانوار، ج ۳۶، ص ۳۱۶
    ۲) بحارالانوار، ج ۳۶، ص ۳۵۹
    ۳) خواری
    ۴) درماندگ

  • https://telegram.me/rahaminw 


  • به صفحه تلگرام ما بپیوندید

    «راه امین»


    را در تلگرام دنبال کنید

    • راه امــــیــــن

    نظرات  (۱۱)

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام ممنون از نظراتتون  نیمه ی شعبان بر شما هم مبارک اللهم عجل لولیک الفرج
    اَلّلهُـــمَّ عَجِّـــل لِـوَلیِّـــکَ الفَــرَج امشب شبی هست که برای تک تک ماها ؛سرنوشت یک سال بعد مان رقم خواهد خورد };- ؛ شب عجیبی است ؛ شب عظیمی است ؛ از دست ندیم امشب رو ...ممنونم از جضورتون بی صبرانه مشتاق  نظرات  شما هستم
    درود بر یاران واقعی امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سوم خرداد یک حماسه ملی است؛  فتح خرمشهر (سوم خرداد ۱۳۶۱) در تاریخ دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خبر آزادی خرمشهر آن چنان شگفت آور بود که در سراسر میهن اسلامی ما مردم را به وجد آورد.سوم خرداد روز حماسه آزاد سازی خرمشهر مبارک باد
    منتظر نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما هستم
    پاسخ:
    سلام و درود خدا بر ارواح طیبه شهدای  سوم خرداد، حماسه فتح خرمشهر و امام شهدا
  • علیرضا هوشمند جانباز- خادم ایثارگران
  •  با سلام و عرض تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت سوم خرداد و سپاس از حضورتان با افتخار لینک شدید التماس دعا هوشمند
  • علیرضا هوشمند جانباز- خادم ایثارگران
  •  با سلام و عرض تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت سوم خرداد و سپاس از حضورتان با افتخار لینک شدید التماس دعا هوشمند
    پاسخ:
    با سلام.ان شاءالله طاعات و عبادات شما قبول درگاه حضرت دوست.و سپاس از حضورتان شما هم با افتخار لینک شدید.منتظر حضور سبز و روحانی شما هستم، التماس دعا
  • ساکنان آسمان
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ وَ الذَّابِّینَ عَنْهُ وَ الْمُسَارِعِینَ إِلَیْهِ فِی قَضَاءِ حَوَائِجِهِ وَ الْمُحَامِینَ عَنْهُ وَ السَّابِقِینَ إِلَى إِرَادَتِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدِینَ بَیْنَ یَدَیْه‏
    سلام
    ازاد سازی خرمشهر رو تبریک میگم
    پاسخ:
    سلام سپاس از حضور شما، لطف داری.اجرتون با شهدا
    از نظرات ارزشمند شما و مطالب پرمحتوای موجود در وبلاگ سپاسگزارم...
    پاسخ:
    سلام سپاس از حضور شما، لطف داری.اجرتون با شهدا

    خرمشهرها در پیش است.

    البته نه در میدان جنگ نظامی،بلکه در میدانی که ویرانی های جنگ نظامی را ندارد و برعکس ،آبادانی نیز به دنبال دارد.اما از جنگ نظامی سخت تر است.

    از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشآموختگان دانشگاه امام حسین علیه السلام  سوم خرداد 94

    ممنون بابات اظهار نظر شما همکار گرامی.التماس دعا

    پاسخ:
    سلام سپاس از حضور شما، لطف داری.اجرتون با شهدا
  • زهرا قربانی
  • عالی بود
    پاسخ:
    سلام سپاس از حضور شما، لطف داری.اجرتون با شهدا
  • قرارگاه آسمانی شهیدعلیرضاحجتی(خادم الشهدا)
  • بسم رب شهدا ....
    یاد شهید بابایی بخیر که طلاهای همسرش را فروخت و به افسران و سربازان متاهل داد و گفت:...
    ادامه رو تشریف بیارید قرارگاه..

    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما..
    عذر بنده رو بابت تاخیر بپذیرید...
    اعیاد گذشته بر شما مبارک.
    مطالب پربار و سنگر ارزشمندی دارید.
    در پناه خدا زهرایی بمانید.
    التماس دعای فرج و شهادت 
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب نظر لطف شماست ،شما لطف دارید وبنده نوازی می فرمایید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی