صفحات مجازی مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امین

https://virasty.com/raheamin

https://virasty.com/raheamin
🌸صفحات مجازی مجموعه رسانه تحلیلی و سیاسی بصیرتی فرهنگی راه امین رو به دوستانتان معرفی کنید🌸

👈🏼 هدف : 《فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ》
«مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها»هم اندیشی،بصیرت افزایی و روشنگری پیرامون اهداف انقلاب اسلامی،تبیین منویات امامین انقلاب باحضور همیشه سبز سربازان مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی
https://eitaa.com/raheamin
امـیـدوارم در وب سایت مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امـــــیـــن لـحـظـات خـوبـی را داشـتـه بـاشـیـدو امیدوارم از مطالب لذت برده باشید اگـه جـایـی ایـراد داره حـتـمـاً تـو نـظـراتـتـون عـنـوان کـنـیـد؛در نـظـر سـنـجـی حـتـمـاً شـرکـت کـنـیـد بـا تـبـادل لـیـنـک هـم مـوافـقـم...شـادبـاشـیـد
رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)
اگر از روی آگاهی گفته شود دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک، خیانت است

ایشان افزودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.
رهبر انقلاب، نمایش موشکهای پیشرفته و دقیق سپاه پاسداران را موجب خرسندی ملتهایی خواندند که از امریکا و رژیم صهیونیستی، دلشان خون است اما کاری از دستشان بر نمی آید.
ایشان افزودند: دشمنان مدام در حال تقویت توان نظامی و موشکی خود هستند در این شرایط چطور می گوییم روزگار موشک گذشته است؟
حضرت آیت الله خامنه ای این حرفها را شبیه حرفهای برخی اعضای دولت موقت دانستند که اوایل انقلاب می گفتند جنگنده های اف – ۱۴ را که خریده ایم به امریکا پس بدهیم، به دردمان نمی خورد!
رهبر انقلاب افزودند: در آن موقع ایستادگی و افشاگری کردیم و چندی بعد که صدام به ایران حمله کرد معلوم شد چقدر به این ابزارهای دفاعی نیاز داریم.
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر موافقت خود با ابزار دیپلماسی و مذاکره سیاسی بجز چند استثنا افزودند: طوری تبلیغ نکنند که انگار با گفتگو مخالفیم، ما می گوییم باید قوی و هوشیار مذاکره کرد تا سرمان کلاه نرود.

💥✨⚜️ـــــــــــ𖦹.🌸.𖦹ــــــــــــــ⚜️
✍️مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها
▫http://splus.ir/raheamin
🔸https://eitaa.com/raheamin
🔹https://rubika.ir/basiratraheamin
🔸https://raheamin.blog.ir
┄┅┅┅┅❁💚❁┅┅┅┅┄

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ اسفند ۹۵، ۱۰:۴۴ - فاطمه
    اپم
نویسندگان

#تاریخچه_سرزمین_فلسطین

شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰ ب.ظ

🎞 من یهودی نیستم؛ صهیونیستم!

🔺قبلا گفتیم که #یهود برای غصب سرزمین فلسطین، برای خودشون دلیل عقیدتی دست و پا کرد و از #تورات و حتی قرآن هم کمک گرفت؛ اما این باور، هنوز تئوری بود و نیاز به عملیاتی شدن داشت. پس نیاز به یه ساختار مشخص بود. از اینجا بود که #صهیونیسم شکل گرفت.

منبع: تبیان

@ferghenews_com

🛆⛊🛆⛊🛆⛊🛆⛊🛆⛊🛆⛊

آشنایی با فرقه صهیونیستی خیمه

🔻فرقه «خیمه» که به ژاپنی ماکویا (幕 屋) نامیده می‌شود در سال ۱۹۴۸ توسط آبراهام ایکارو تشیما تأسیس شده است. ماکویا در زبان ژاپنی به معنای خیمه و مترادف با میشکان (משכן) در زبان عبری است. میشکان در عبری به معنای خیمه‌ای است قابل‌حمل که انسان در آن به عبادت می‌پردازد. فرقه خیمه در دسته‌بندی جنبش‌های معنوی نوپدید قرار دارد.

🔻فرقه خیمه از عاشقان پرشور رژیم صهیونیستی و قوم #یهود محسوب می‌شوند. این فرقه اعضای جوان خود را برای مطالعه و تحقیق درباره تورات و زبان عبری به تعدادی کیبوتس در سرزمین‌های اشغالی فرستاده است که تخمین زده می‌شود تعداد آن‌ها در حال حاضر ۹۰۰ نفر باشد. اعضاء این فرقه به زیارت بیت‌المقدس می‌روند.

🔻در سال ۱۹۶۷، زمانی که جنگ شش‌روزه آغاز شد، تشیما تلگرافی به دانشجویان فرقه خیمه در سرزمین‌های اشغالی نوشت و گفت: «تا می‌توانید بمانید و به اسرائیل کمک کنید». بر این اساس، دانشجویان برای کمک به رژیم صهیونیستی در طول جنگ شش‌روزه داوطلب شدند. در سال ۱۹۷۳، زمانی که جنگ یوم کیپور آغاز شد، دولت ژاپن از کشورهای عربی حمایت کرد و در برابر تحریم نفتی اعراب تسلیم شد.

🔻این موضوع باعث شد تشیما علی‌رغم بیماری شدیدش، با ۳۰۰۰ تن از هوادارانش، کمپینی را به نفع رژیم صهیونیستی راه‌اندازی کند. این کمپین اعتراضی اولین تظاهرات طرف‌داران رژیم صهیونیستی در ژاپن لقب گرفت. فرقه خیمه تاکنون دو بار به نفع رژیم صهیونیستی در سازمان ملل سخنرانی داشته است.

@ferghenews_com

🇮🇷🇵🇸
📝حرف ایران برای جهان ثابت شد
🍃🌹🍃

🔻سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت: «جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها تلاش کرد بگوید که رژیم اسرائیل کودک‌کش و بی‌رحم است و به هیچ کدام از قوانین بین‌المللی پایبند نیست.

🔸در این تحولات یکی از چهره‌های تندرو کابینه نتانیاهو از حمله اتمی به غزه سخن گفت. این موضع‌گیری‌ها و رفتارها، روایت ایران از اسرائیل را به جهان ثابت کرد. همین جا بگویم که جمهوری اسلامی ایران با توجه به این تحولات باید پیشنهاد خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌ای را با قوت بیشتری پیگیری کند.»

🔺«آصفی» تأکید کرد: «طوفان‌الاقصی تمام معادله‌های آمریکا را بر هم زد و فلسطین دوباره در صدر موضوعات بین‌المللی چه از منظر سیاسی و چه‌ رسانه‌ای قرار گرفت. امروز میلیون‌ها نفر در شهرهای مهم اروپایی و ایالت‌های مختلف آمریکا به خیابان آمده و علیه سیاست‌های اسرائیل شعار می‌دهند. اکنون هاله تقدسی که دورتادور اسرائیل پیچیده بودند، از بین رفته است.»
🍃🌹🍃
🗨️ما رو در ویراستی دنبال کنید↯↯
http://raheamin.blog.ir/
🆔 https://rubika.ir/basiratraheamin
🆔 https://virasty.com/raheamin
🆔 https://eitaa.com/raheamin
🆔 https://splus.ir/raheamin
اگر مایلید عضو 👆کانال شوید
#فاطمیه | #ایام_فاطمیه
🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های سروش، آی‌گپ، ایتا
#برای_حفظ_اسلام_مرز_نمی‌شناسیم.
#نَفَسِ_آخردشمن

⛉⛊☖☗⚆⚇⚈⛉⛊☖☗⚆⚇⚈

چرا اسرائیل دست روی فلسطین گذاشت، مگر فلسطین چی دارد که اینقدر مهم است؟ اول: یهودیان به خاطر دو چیز مهم از دیگر مردم متمایز شده بودند، یکی علم و دیگری ثروت، علم آن‌ها به خاطر حضور انبیایی بود که برای آن‌ها آمده بود حدود 600 تا 8000 پیامبر برای یهود گفته شده که آمده است. و ثروت آن‌ها هم بخاطر روحیه دنیاگرایی و پول پرستی زیادی که داشتند، موجب می‌شد که همیشه به فکر زر اندوزی  و قبضه کردن ثروت جامعه باشند. دوم: با این علم و پول پرستی که داشتند در تمام زمان‌ها سعی می‌کردند در کشورها و حکومت‌ها نفوذ کنند و پست‌های مهم دولتی را به دست بگیرند، از زمان حکومت‌های ایران باستان گرفته تا حکومت روم و ... . سوم: این نفوذ در صد سال قبل هم بود، با وجود اینکه کل یهودیان جهان که در اروپا بودند 10 میلیون نفر می‌شدند، اما بر نیمی از پست‌های مهم اروپا تسلط داشتند. پست‌های مهمی چون بانکداری و مدیریت رسانه و سینما و روزنامه و ... در دست آن‌ها بود و با این پست‌ها سعی داشتند تسلط یهودیان بر اروپا را بیشتر کنند به این خاطر سعی داشتند با ساخت فیلم‌های مبتذل و هم‌جنس‍گرایی و بی‌بندوباری، مردم را به هرزگی بکشانند تا از منافع اقتصادی آن‌ها بهره ببرند و یا با دادن وام‌های کلان و گرفتن ربای فراوان به ثروت بالایی دست پیدا کنند. چهارم: وقتی مردم و دولت‌های اروپا وضع را این چنین دیدند تصمیم گرفتند یهودیان را از کشور خود بیرون کنند. مثلا آلمانی که کل یهودیان آن 2 درصد بودند، اما 50 درصد پست‌های مهم آن کشور را یهودیان گرفته بودند. تصمیم گرفت در جنگ جهانی دوم یهودیان را نابود کند که شکست خورد و فقط توانست 500 هزار نفر از آن‌ها را بکشد، اما یهودیان برای مظلوم‌نمایی، گفتند آلمان ۶ میلیون یهودی را کشته است و اسم آن را گذاشتند هولوکاست و با این بهانه درصدد غنیمت‌خواهی از کشورهای اروپایی شدند. پنجم: اروپایی‌ها هم مخصوصا انگلیس برای رهایی از شر یهودیان و بستن دهان آن‌ها، قرار شد یک کشوری برای آن‌ها درست کنند و آن‌ها را به یک کشور کوچک بفرستند بعد با تصرف و غارت، آن کشور را گسترش دهند. ششم: اما چرا فلسطین را انتخاب کردند؟! ۱_چون فلسطین و منطقه‌ی آن دارای منابع ارزشمند نفت بود.۲_فلسطین به خاطر موقعیت جغرافیایی که داشت مرکز سه قاره آسیا و اروپا و آفریقا بود.۳_ یهودیان بهانه‌ی این را داشتند که 3000 سال پیش یعنی در زمان سلیمان نبی در آنجا حکومت داشته‌اند و فلسطین برای آن‌هاست. به همین  خاطر ابتدا به خرید قسمت‌هایی از زمین‌های کشاورزی مردم فلسطین ( باواسطه و فریب) دست زدند و بعد از اینکه سازمان ملل در سال 1948 میلادی 57 درصد فلسطین را بدون هیج دلیلی به یهودیان بخشید شروع کردند به تصرف و غارت زمین‌های فلسطینی‌ها و آن‌ها را از شهر و روستای خود با زور بیرون کردند و حتی به فلسطین هم قانع نشدند و با حمله به مصر و سوریه و لبنان برخی از زمین‌های آنان را تصرف کردند.

♔♕♖♗♘♙♔♕♖♗♘♙

برای نابودی اسرائیل به پا خیزیم (درمکتب امام)

ما از مردم بى‏پناه لبنان و فلسطین در مقابل اسرائیل دفاع مى‏کنیم. و اسرائیل این جرثومه فساد همیشه پایگاه آمریکا بوده است. من در طول نزدیک به بیست سال خطر اسرائیل را گوشزد نموده‏ام. باید همه بپا خیزیم و اسرائیل را نابود کنیم، و ملت قهرمان فلسطین را جایگزین آن گردانیم.
صحیفه امام؛ ج12؛ ص148 | تهران؛ 22 بهمن 1358

 

⚬⚪⚫🔴🔵⭕⚬⚪⚫🔴🔵⭕⚬⚪⚫🔴🔵⭕

زن عرب در گذرگاه مرزی رفح با لحنی آشتی‌ناپذیر و چشمانی از خشم بیرون‌زده؛ فریادهایش را بر سر خبرنگار شبکه آمریکایی «سی.‌ان.‌ان»(CNN) می‌کوبد: «روایت مال شماست. سازمان ملل مال شماست.‌هالیوود مال شماست. رسانه مال شماست. صدای ما کجاست؟... از شما می‌خواهیم جنایت را محکوم کنید. چرا محکوم نمی‌کنید؟ چرا شبکه شما این اخبار را پوشش نمی‌دهد؟ واقعیت را بگو. می‌دانم که تو فقط یک عروسک هستی... می‌فهمم که نماینده دولت خودت هستی؛ ولی تو نماینده کشوری هستی که ادعای آزادی بیان دارد! تو شاهد یک اشغال هستی؛ ما هم شاهد نتایج سکوت شما هستیم؛ شاهد ارائه اطلاعات نادرست شما هستیم.» چند روز پیش‌تر، کمتر از 200 کیلومتر آن طرف‌تر در رام‌الله نیز مردم مانع گزارش خبرنگار سی.‌ان‌.ان شدند. مرد فلسطینی از صف جمعیت به طرف خبرنگار آمریکایی بیرون آمد و فریاد می‌زد: «شما از نسل‌کشی حمایت می‌کنید! ما نمی‌خواهیم شما این‌جا باشید. [لعنت] به سی‌ان‌ان‌.» خبرنگار آمریکایی خودش را از جمعیت دور کرد و رو به دوربین گفت: «مردم عصبانی هستند. آنها از پوشش این موضوع[جنگ غزه] توسط سی‌ان‌ان خوششان نمی‌آید.»

خبر دروغ سر بریدن نوزادان توسط حماس را اولین بار خبرنگار سی‌.ان.‌ان منتشر کرد و سپس در رسانه‌های جریان اصلی دست به دست گردید؛ هر چند او کمی بعد بابت انتشار این خبر دروغ در صفحه شخصی‌اش در ایکس(توئیتر سابق) عذرخواهی کرد اما دیگر فایده‌ای نداشت و این عذرخواهی شخصی هم تأثیری در جهت‌گیری رسانه‌های غربی برای پوشش اخبار جنگ غزه نداشت. 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) نشریه انگلیسی «اکونومیست» در مقاله‌ای با عنوان «چرا بیشتر قربانیان در غزه، کودکان هستند؟» سعی کرد کودک‌کشی رژیم صهیونیستی را با آمار و ارقام توجیه کند! مقاله به اندازه کافی مشمئز‌کننده بود و پس از زیر سؤال بردن آمار وزارت بهداشت غزه نتیجه می‌گرفت تعداد بالای قربانیان کودک به علت نرخ زاد و ولد بیش از حد در غزه است! از نظر آنها راه‌حل پایان کشتار کودکان غزه، متوقف کردن بمباران مناطق مسکونی و غیرنظامی نبود بلکه جلوگیری از تولد کودکان بود! آنها وقیحانه به جای پاسخ به مسئله؛ صورت مسئله را پاک کردند. این بخشی از جهت‌گیری ذاتی در رسانه‌های جریان اصلی به نفع رژیم صهیونیستی است. رسانه‌هایی که عمدتا توسط دولت‌ها و سرمایه‌داران غربی اداره می‌شوند که اگر خودشان عضوی از جریان صهیونیزم نباشند، دست‌کم منافع درهم‌ تنیده‌ای با صهیونیست‌ها دارند. چنین ساختاری در بزنگاهی مثل جنگ غزه...

 

 

 

ادامه مطلب👇

 

 

https://kayhan.ir/fa/news/276748/

 

 

🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های سروش، آی‌گپ، ایتا   

   

▫◾◽◼▫◾◽◼▫◾◽◼▫◾◽◼

#شهیدمطهری: مسأله فلسطین امروز دل پیامبر(ص) را خون کرده است

اگر پیغمبر اسلام زنده می‌بود، امروز چه می‌کرد؟ درباره چه مسأله‌ای می‌اندیشید؟ واللهِ و باللهِ قسم می‌خورم که پیغمبر اکرم در قبر مقدسش امروز از #یهود می‏‌لرزد. این یک مسأله‌ دودوتا چهارتاست. اگر کسی نگوید، گناه کرده است. من اگر نگویم واللهِ مرتکب گناه شده‌ام، و هر خطیب و واعظی اگر نگوید مرتکب گناه شده است. واللهِ و باللهِ ما در برابر این قضیه مسؤولیم. به خدا قسم مسؤولیت داریم. به خدا قسم ما غافل هستیم.#تاریخچه_سرزمین_فلسطین

#تاریخچه_سرزمین_فلسطین

🔗 متن کامل را در سایت فرقه نیوز بخوانید

@ferghenews_com

دسته بندی مطالب

کد خبر: ۱۷۹۴۱

تاریخ انتشار: 13 آبان - 1402 11:30

صفحه نخست» صفحه نخست

شهید مطهری: مسأله فلسطین امروز دل پیامبر(ص) را خون کرده است

شهید مطهری می‌فرمایند: اگر پیغمبر اسلام زنده می‌بود، امروز چه می‌کرد؟ والله قسم می‌خورم پیغمبر اکرم در قبر مقدسش امروز از یهود می‏‌لرزد. به خدا قسم ما غافل هستیم. واللهِ قضیه‌‏ای که دل پیغمبر اکرم را خون کرده است، این قضیه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرقه نیوز، متفکران انقلابی ما از همان ابتدا جزو پیشروان تقابل با اسرائیل شناخته می‌شدند. بسیاری از علما و روشنفکران ایرانی از ده‌ها سال پیش در سخنرانی‌های خود؛ نسبت به رژیم صهیونیستی و جنایت‌های او در سطح جامعه روشنگری کردند. آنچه که در ادامه می‌خوانید، متن مربوط به سخنان استاد مطهری در کتاب حماسه حسینی درباره مسأله فلسطین است و رژیم اشغالگر قدس است.

اگر می‌خواهیم به خودمان ارزش بدهیم، اگر می‌خواهیم قیمت پیدا کنیم، اگر می‌خواهیم در نزد خدا و پیغمبر خدا محترم باشیم، در نزد ملل جهان محترم باشیم، باید این اصل را زنده کنیم. اگر پیغمبر اسلام زنده می‌بود، امروز چه می‌کرد؟ درباره چه مسأله‌ای می‌اندیشید؟ واللهِ و باللهِ قسم می‌خورم که پیغمبر اکرم در قبر مقدسش امروز از یهود می‏‌لرزد. این یک مسأله‌ دودوتا چهارتاست. اگر کسی نگوید، گناه کرده است. من اگر نگویم واللهِ مرتکب گناه شده‌ام، و هر خطیب و واعظی اگر نگوید مرتکب گناه شده است. واللهِ و باللهِ ما در برابر این قضیه مسؤولیم. به خدا قسم مسؤولیت داریم. به خدا قسم ما غافل هستیم. واللهِ قضیه‌‏ای که دل پیغمبر اکرم را امروز خون کرده است، این قضیه است.

تحریف تاریخ

گذشته از جنبه اسلامی، فلسطین چه تاریخچه‌‏ای دارد؟ قضیه فلسطین مربوط به دولتی از دولت‌های اسلامی هم نیست؛ مربوط به یک ملت است، ملتی که او را به زور از خانه‌اش بیرون کرده‌اند. تاریخچه فلسطین چیست؟ مدعی هستند که در سه هزار سال پیش دو نفر از ما (داود و سلیمان) برای مدت موقتی در آنجا سلطنت کرده‌اند. تاریخ را بخوانید؛ در تمام این مدت دو سه هزار ساله، کی بوده است که سرزمین فلسطین به یهود تعلق داشته است؟ کی بوده است که بیشتر سرزمین فلسطین مال ملت یهود باشد؟ آیا بیشتر سرزمین فلسطین از آنِ ملت یهود است؟ قبل از اسلام هم مال آنها نبود، بعد از اسلام هم مال آن‌ها نبود. روزی که مسلمین فلسطین را فتح کردند، فلسطین دراختیار مسیحی‌ها بود نه در اختیار یهودی‌ها و اتفاقاً مسیحی‌ها که با مسلمین صلح کردند، یکی از مواردی که در صلح‌نامه گنجاندند این بود که شما یهود را در اینجا راه ندهید. گفتند: ما با شما زندگی می‌کنیم ولی با یهود زندگی نمی‌کنیم. چطور شد که یک‌دفعه نام وطن یهودی به خود گرفت؟ یکی از قضایایی که کارنامه قرن ما را تاریک می‌کند (این قرنی که به دروغ نام حقوق بشر، نام آزادی، نام انسانیت بر آن گذاشته‏اند) همین قضیه است.

قصه پر غصه تشکیل دولت اسرائیل

یهودی‌های دنیا بعد از اینکه از ملت‌های غیرمسلمان زجر و شکنجه و آزار می‌بینند (در روسیه، آلمان و بسیاری از نقاط دنیا)، بزرگانشان می‏‌نشینند می‌گویند تا وقتی که ما در اطراف دنیا متفرّق هستیم، در هر جا اقلیتی هستیم، سرنوشت ما همین است. ما باید مرکزی را انتخاب کنیم و همه‌مان آنجا جمع شویم، اتباع مذهب یهود آنجا جمع شوند. اول هم جایی را که فکر نمی‌کنند، فلسطین است؛ جاهای دیگر را فکر می‌کنند. بعد، جنگ بین الملل اول پیش می‌آید. (البته من خلاصه‌اش را عرض می‌کنم. می‌توانید کتاب‌هایی را که در این زمینه نوشته شده است بخوانید.) متفقین با عثمانی‌ها می‏‌جنگند. اعراب ساده لوح که از حکومت عثمانی به ستوه آمده بودند تحریک متفقین را پذیرفتند. از داخل، علیه حکومت عثمانی جنگیدند به وعده اینکه به خود آنها در مقابل عثمانی‌ها استقلال بدهند.

انگلیس‌ها به این‌ها قول قطعی دادند که ما به شما استقلال می‌دهیم به شرط اینکه به نفع ما با عثمانی‌ها بجنگید. این بی‌چاره‌ها جنگیدند. در خلالی که این بدبخت‌های نادان ناآگاه داشتند با دولتِ تاحدودی اسلامی خودشان می‏‌جنگیدند، انگلستان قول و قرار خودش را با حزب صهیونیسم که تازه تشکیل شده بود محکم کرد که فلسطین را به شما می‌دهیم در قلب کشورهای اسلامی. جامعه ملل به وجود می‌آید و تصویب می‌کند که در دنیا ملت‌هایی هستند که چون رشد ندارند، ما باید برایشان سرپرست معین کنیم تا اینها را اداره کنند. درواقع می‌خواستند ارثیه عثمانی‌ها را تقسیم کنند. قسمتی از آن‌ها را دادند به فرانسه، قسمتی را دادند به انگلستان و… از جمله جاهایی که انگلستان گرفت فلسطین بود. گفت من قیم و سرپرست شما هستم؛ رسماً شد کفیل. بعد به صهیونیست‌ها وعده داد که من اینجا را به شما می‌‏سپارم. «صهیونیست‌ها» یعنی یهودیانی که ده‌ها قرن بود که در گوشه‌های دیگر دنیا زندگی می‌کردند و از نژادهای دیگر بودند. من خودم فکر می‌کردم که یهودیان موجود، همه از نسل اسرائیلند. حالا می‌بینم تاریخ تشکیک می‌کند، می‌گوید این حرف دروغ است.

پایان/

منبع: فارس

شهید مطهری ، فلسطین ، پیامبر اسلام ص ، اسرائیل ، فرقه نیوز

⚘🌷🍁⚘🌷🍁⚘🌷🍁⚘🌷🍁⚘🌷🍁⚘🌷🍁

♦️سندی بر حقانیت یک ملت
✍️تصویر زیر برگه ویزای یک یهودی است که در سال ۱۹۳۵ میلادی وارد کشور فلسطین شد. 
روی برگه ویزای او به سه زبان توسط دولت فلسطین نوشته شده: اجازه داده می‌شود ایشان در فلسطین به عنوان پناهنده تحت قوانین پناهندگی سال ۱۹۳۳ اقامت کند.
این‌گونه بود که بر اثر غفلت، هسته اولیه اسرائیل در فلسطین شکل گرفت و در کمتر از یک قرن، نه تنها میهمان به صاحب‌خانه تبدیل شد بلکه صاحب‌خانه آواره، اسیر و یا کشته شد. این برگه، سندی بر حقانیت یک ملت است که چگونه استعمار پیر انگلیس و استعمار نوین آمریکا، جای مهمان را با صاحب‌خانه عوض کردند و قاتل را به جای مقتول نشاندند.

 

  • راه امــــیــــن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی