صفحات مجازی مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امین

https://virasty.com/raheamin

https://virasty.com/raheamin
🌸صفحات مجازی مجموعه رسانه تحلیلی و سیاسی بصیرتی فرهنگی راه امین رو به دوستانتان معرفی کنید🌸

👈🏼 هدف : 《فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ》
«مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها»هم اندیشی،بصیرت افزایی و روشنگری پیرامون اهداف انقلاب اسلامی،تبیین منویات امامین انقلاب باحضور همیشه سبز سربازان مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی
https://eitaa.com/raheamin
امـیـدوارم در وب سایت مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امـــــیـــن لـحـظـات خـوبـی را داشـتـه بـاشـیـدو امیدوارم از مطالب لذت برده باشید اگـه جـایـی ایـراد داره حـتـمـاً تـو نـظـراتـتـون عـنـوان کـنـیـد؛در نـظـر سـنـجـی حـتـمـاً شـرکـت کـنـیـد بـا تـبـادل لـیـنـک هـم مـوافـقـم...شـادبـاشـیـد
رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)
اگر از روی آگاهی گفته شود دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک، خیانت است

ایشان افزودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.
رهبر انقلاب، نمایش موشکهای پیشرفته و دقیق سپاه پاسداران را موجب خرسندی ملتهایی خواندند که از امریکا و رژیم صهیونیستی، دلشان خون است اما کاری از دستشان بر نمی آید.
ایشان افزودند: دشمنان مدام در حال تقویت توان نظامی و موشکی خود هستند در این شرایط چطور می گوییم روزگار موشک گذشته است؟
حضرت آیت الله خامنه ای این حرفها را شبیه حرفهای برخی اعضای دولت موقت دانستند که اوایل انقلاب می گفتند جنگنده های اف – ۱۴ را که خریده ایم به امریکا پس بدهیم، به دردمان نمی خورد!
رهبر انقلاب افزودند: در آن موقع ایستادگی و افشاگری کردیم و چندی بعد که صدام به ایران حمله کرد معلوم شد چقدر به این ابزارهای دفاعی نیاز داریم.
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر موافقت خود با ابزار دیپلماسی و مذاکره سیاسی بجز چند استثنا افزودند: طوری تبلیغ نکنند که انگار با گفتگو مخالفیم، ما می گوییم باید قوی و هوشیار مذاکره کرد تا سرمان کلاه نرود.

💥✨⚜️ـــــــــــ𖦹.🌸.𖦹ــــــــــــــ⚜️
✍️مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها
▫http://splus.ir/raheamin
🔸https://eitaa.com/raheamin
🔹https://rubika.ir/basiratraheamin
🔸https://raheamin.blog.ir
┄┅┅┅┅❁💚❁┅┅┅┅┄

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ اسفند ۹۵، ۱۰:۴۴ - فاطمه
    اپم
نویسندگان

♨افول آمریکای آشوبگر

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۷۴، ۱۰:۰۲ ق.ظ

خوب به این اسمها نگاه کنید ...

لسوتو،
بابادوس،
کومور،
موریس،
نائورو،
پالائو،
پاپوآ گینه نو
سَن مارینو،
سنت کیتس و نویس،
ساموآ،
سائوتومه،
سیشل، 
سوازیلند، 
تونگا،
تووالو،
وانواتو، 
مالاوی،
کیپ ورد،
جیبوتی،
بنین،
بلیز،
آنتیگوا باربادو،
جزایر سلیمان،
جزایر فارور،
جزایر مارشال،
موریتانی
 
 و بسیاری دیگر ...

اینها اسامی بخشی از کشورهایی هستند که زیر ۱۰۰ سال عمر داشته و کاملا برنامه ریزی شده و با سیاست های پلید آمریکا تشکیل شده و اینک عضو سازمان ملل هستند و هر کدام یک حق رای دارند !

از سال ۱۹۴۵ که سازمان ملل با حضور ۵۱ کشور تشکیل شد ، تا کنون کشورهای زیادی با هدایت آمریکا ، اصطلاحاً مستقل شده‌اند و اعضای سازمان ملل را به چیزی در حدود دویست عضو (۲۰۰ کشور) رسانده‌اند

جالب اینجاست که به یکباره شما می‌شنوید که بالای ۱۵۰ کشور در سازمان ملل ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده‌اند !
یا می‌گویند جامعه جهانی نگران برنامه‌های هسته‌ای ایران است !
اما کسی نمی‌گوید این جامعه جهانی چیست و چگونه تشکیل شده است !؟
کسی نمی‌گوید که اکثر این کشورها جمعیتشان به ۳۰۰ هزار نفر هم نمیرسد !

بطوری که جمعیت ۱۰ کشور روی هم رفته کمتر از یکی از شهرکهای کوچک شهرستانهای ایران نیست

۱. واتیکان زیر ۱،۰۰۰
۲. نائور کمتر از ۱۱،۰۰۰
۳. تووالو - کمتر از ۱۲,۰۰۰ نفر
۴. پالائو - بیشتر از ۱۸,۰۰۰ نفر
۵. سن مارینو - کمتر از ۳۴,۰۰۰ نفر
۶. لیختن اشتاین - کمتر از ۳۹,۰۰۰ نفر
۷. موناکو - کمتر از ۴۰,۰۰۰ نفر
۸. سنت کیتس و نویس - کمتر از ۵۴,۰۰۰ نفر
۹. جزایر مارشال - کمتر از ۶۰,۰۰۰ نفر
۱۰. دومینیکا - کمتر از ۷۲,۰۰۰ نفر
.........
جمعیت ۱۲۶ کشور عضو سازمان ملل فقط هفتاد میلیون نفر هست ، که بله قربان گوی آمریکا هستند .

مساحت تمامی این کشورها به اندازه ایران نمی‌شود

خوب حالا فهمیدید کدوم دنیا مارا به نقض حقوق بشر محکوم میکند ؟؟؟
http://raheamin.blog.ir
https://splus.ir/raheamin
https://virasty.com/raheamin
https://rubika.ir/basiratraheamin

 

أَفَلَا یَتَدَبَّرُونَ ...؟؟؟

🍃⚊🍃⚊🍃⚊🍃⚊🍃⚊🍃

 برای آمریکا جای خالی نداریم
شهید بهشتی در یکی از سخنرانیهایش تحت عنوان «انقلاب اسلامی در مقابل کفر و مستکبرین » که در کانون مالک اشتر، مورخ 28/7/59 ایراد شد، خاطره ای را این چنین بیان کردند:

بزرگداشت جمعی از شهدا بود، با وجود کارهای بسیار زیاد، تمام کارهایم را رها کردم و در جمع خانواده شهدا در بهشت زهرا، حاضر شدم . مادر یکی از شهدا، زنی حدود 60 یا 65 ساله بود، این مادر چند کلمه برای خانواده ها و تشییع کنندگان صحبت کرد . قبل از این که صحبت کند من به مزار مرحوم آیة الله طالقانی و مزار شهدا رفتم و فاتحه ای خواندم، بعد که آمدم به آن مادر تبریک و تسلیت گفتم . او گفت به غیر از این پسرم که شهید شده، من پنج پسر دیگر و یک داماد دارم که الان در جبهه است; من به امام و امت اسلامی می گویم که این پنج پسرم را هم تقدیم می کنم . او مردانه و با ایمان و چنان شجاع و پر شور بود که به همه مادران و پدران که آنجا بودند نیرو می بخشید .

در این هنگام من با خود گفتم به آمریکا بگویید چشم طمعت را از جمهوری اسلامی ایران بکن! جامعه ای که چنین مادران و فرزندانی پرورده است، برای آمریکا جای خالی ندارد!

آنچه بیان شد; تنها گوشه ای از خاطرات آن شهید مظلوم بود . در پایان شعری را به عنوان یاد بودی برای آن بزرگوار بیان می داریم .

تو ای گوهر بحر عرفان «بهشتی »

تو ای اختر چرخ ایمان «بهشتی »

تو ای از تبار بزرگان که بردی

شهادت به ارث از نیاکان «بهشتی »

همه عمر تو صرف ترویج دین شد

چه در آشکار و چه پنهان «بهشتی »

ز صد موج غم، غم نخوردی که دریا

ندارد هراسی ز طوفان «بهشتی »

فصول کتاب حیاتت موشح

زعرفان و ایمان و ایقان «بهشتی »

شهامت، شهادت، جز این سرگذشتی

نبودت در آغاز و پایان «بهشتی »

به دریا زند اهل همت دل اما

به دریای آتش زدی جان «بهشتی »

🚫🛇🚫🛇🚫🛇🚫🛇🚫🛇

 هنری کیسینجر: دشمنی با آمریکا خطرناکست اما دوستی با آمریکا کشنده است.

🔹‌ برای آمریکا جای خالی نداریم

♻♼♻♼♻♼♻♼♻♼♻♼♻♼♻♼♻♼

به جرات میشه گفت دولت امریکا بزرگ‌ترین دشمن ملت امریکاست ! سیاستمداران راه بسیار هوشمندانه ای و برای خفه کردن مردم انتخاب کردن ، شهوت و اعتیاد دو موضوعی که اراده ی انسان رو به کلی از بین میبره
در جریان آتش سوزی های هاوایی تمام مستقلات و املاک دولتی و بانکی و میلیاردرها به شکل عجیبی کاملا سالم موند و حالا شرکت های سرمایه گذاری دولتی شروع به پیشنهاد برای خرید زمین های سوخته دادن !!! توطئه ازین واضح تر ؟!!!!

🗨️ما رو در ویراستی دنبال کنید

https://virasty.com/raheamin/1690875842032628287 #افول_آمریکا #آشوبگر

▫◽▫◽▫◽▫◽▫◽▫◽▫◽

ترامپ: هژمونی دلار رو به افول است و کدخدا نخواهیم بود

🔹رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس‌نیوز درباره افول هژمونی دلار هشدار داده و آن را اتفاقی بزرگتر از شکست در هر جنگی توصیف کرده است.
🗨️ما رو در ویراستی دنبال کنید
https://virasty.com/raheamin/1690875842032628287 #افول_آمریکا #آشوبگر
🔹او همچنین در بخشی از این مصاحبه گفت: «کشورمان دارد به جهنم می‌رود و ما کدخدا نخواهیم بود. قدرت داریم ولی رو به افول است.»

⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜

🇮🇷
📝‌ ۶ میلیارد که چیزی نیست!
🍃🌹🍃

🔻ایران توانسته مبلغ ۶ میلیارد دلار پول های بلوکه شده اش را از آمریکا پس بگیرد؛ مبلغی چشمگیر که بسیاری چاله های روحانی ساز را پر خواهد کرد؛ برای همین، این موفقیت که بدون برجام بدست آمده، دمای بدن اصلاح طلبان را از حد تحمل بالاتر برده است!

🔹‌زنده شدن این پول علاوه بر اینکه اصلاح طلبان را خشمگین کرده، داد ترامپیست های آمریکایی را نیز در آورده؛ به طوری که میگویند دولت بایدن به ایران باج داده است؛ البته این ۶ میلیارد در برابر میلیاردها دلاری که آمریکا بی نتیجه در جنگ اوکراین دود میکند پولی نیست؛

🔸همین یکی دو روز پیش دولت بایدن علاوه بر هزینه های سنگین قبلی، مبلغ ۲۴ میلیارد دلار دیگر را برای کمک به اوکراین، به کنگره پیشنهاد داده است؛ یعنی چهار برابر پولی که ایران به آن دسترسی پیدا میکند؛ این حرکت نیز داد آمریکایی ها را درآورده و میگویند هاوایی که در آتش میسوزد و هیچ کسی تا کنون موفق به اطفای آن نشده واجب تر است یا اوکراین؟!

🔹اصلاح طلبان را نمیدانم از چه میسوزند، ولی مفسران آمریکایی این روزها میگویند چرا ایالات متحده باید به ایرانی که شاهدهایش روزانه ده ها کشته از ناتو میگیرند، و باعث فرسایشی شدن جنگ در اوکراین و تزریق ناگزیرِ میلیاردها دلار برای دود شدن گشته اند، ۶ میلیارد دلار هم باج بدهد؟!

🔺اصلاحات شاید از آشکار شدن بی عرضگی اش، ناکارآمی برجامی که بدان آویزان بود و موفقیت تیم رئیسی عصبانی است که سوزش آن را با پماد میشود چاره کرد، لیکن درد آمریکایی ها از جنس دیگری است؛ بحث بسیار فراتر از ۶ میلیارد دلار است؛ آنها معتقدند صدها میلیارد بعلاوه یک هژمونی را میبازند!

🟪⚪️🟪شکست اصلاح‌طلبان برای تطهیر جاسوس خبرنگارها دم خروس از سفارت انگلیس بیرون زد۱از شبنم منافقین تا مخبر‌های سیاگروه سیاسی: در طول سال‌های گذشته جاسوس‌هایی در کشور شناسایی و بازداشت شده‌اند که تحت پوشش عناوینی مثل خبرنگار، پزشک و دانشجو مشغول فعالیت بوده‌اند. همین موضوع نشان می‌دهد صرفا نباید در میان مسؤولان و نهادها به دنبال جاسوس گشت و افرادی که با عناوین شغلی مورد اشاره فعالیت می‌کنند نیز هر کدام می‌توانند یک جاسوس باشند. جیسون رضاییان که در دولت حسن روحانی با پوشش خبرنگاری و اقدامات رسانه‌ای مشغول جاسوسی برای آمریکا بود، نقض غرضی بر مدعای افرادی است که معتقدند یک خبرنگار نمی‌تواند جاسوس باشد. به طور مشخص اصلاح‌طلبان با ساده‌لوحی تمام اعتقاد دارند هیچ خبرنگاری نمی‌تواند پشت به وطن کرده و اقدام به جاسوسی برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه کند. البته این نگاهی خوشبینانه به ماجراست. در نگاه بدبینانه و شاید نزدیک‌تر به واقعیت، اصلاح‌طلبان خود را مدافع حقوق هر جاسوسی می‌دانند که با پوشش خبرنگار، پزشک و دانشجو مشغول فعالیت علیه ایران است. این را می‌توان در مرثیه‌های رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاحات در فراق ۲ خبرنگار اصلاح‌طلبی که سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند، مشاهده کرد.روزنامه‌های اصلاح‌طلب در مطالبی که به مناسبت روز خبرنگار منتشر کردند، سعی در مظلوم‌نمایی و تطهیر جاسوس - خبرنگاران بازداشت شده داشته و بر این گزاره تاکید کردند که یک خبرنگار نمی‌تواند جاسوس باشد(!)در روزهای ابتدایی آشوب‌های زن، زندگی، آزادی بود که نیلوفر حامدی و الهه محمدی، خبرنگاران روزنامه‌های شرق و هم‌میهن، از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شدند. در حالی که جریان رسانه‌ای آشوب و البته اصلاح‌طلبان سعی در ربط دادن بازداشت آنها به ماجرای فوت مهسا امینی داشتند، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه تبیینی مشترکی که نسبت به اغتشاشات صادر کردند، به ارائه جزئیاتی از ماجرای دستگیری ۲ خبرنگار یادشده پرداختند. جزئیاتی که نشان از جاسوسی نیلوفر حامدی و الهه محمدی برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه داشت.در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در ارتباط با اغتشاشات، با اشاره به دستگیری این ۲ فرد آمده بود: «سرویس‌‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی، دوره‌های آموزش مربیان جنگ‌‌های ترکیبی برای تعداد قابل توجهی از عناصر مرتبط را برگزار کرده و به آنها ماموریت داده‌اند بر مبنای آنها به‌ صورت تشکیلاتی عمل کنند... متولی دوره‌های مذکور وزارت خارجه آمریکاست که از حمایت کامل سرویس جاسوسی CIA استفاده می‌‌کند... مفاد دوره‌‌ها در فشرده‌ترین تعبیر در چارچوب مؤلفه‌‌های جنگ ترکیبی و براندازی نرم تعریف می‌‌شود... انتشار نخستین عکس از مرحومه امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن.ح» (نیلوفر حامدی) صورت گرفت که از آموزش‌دیدگان همین دوره‌‌ها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از نخستین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقرار یافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت‌‌دار پرداخت. همچنین است اقدامات «الف.م» (الهه محمدی) که با استفاده از همان پوشش با حضور فوری در شهرستان سقز، به تحریک اطرافیان مرحومه، کارگردانی برخی صحنه‌‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار از مراسم تشییع، تدفین و تجمعات شکل‌‌گرفته در آن شهر به ایفای ماموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش‌‌دیده دوره‌های رژیم مافیایی آمریکا در کشورهای خارجی است».در سال‌های اخیر هر فردی که جاسوسی و وابستگی او به بیگانگان یا گروه‌های ضدایرانی از سوی اصلاح‌طلبان نقض شده، چندی بعد سر از آخور بیگانگان و گروه‌های ضدایرانی درآورده یا تحت حمایت غربی‌ها قرار گرفته است. چنانکه در روزهای اخیر نیز شاهد اظهارات مداخله‌جویانه سفیر انگلیس در امور داخلی ایران به نفع نیلوفر حامدی و الهه محمدی بودیم. پیش‌تر نیز این ۲ جاسوس - خبرنگار مورد تقدیر آمریکایی‌ها قرار گرفته بودند.اما یکی از شاهد مثال‌های درک اشتباه یا غرض‌دار اصلاح‌طلبان در ارتباط با مفهوم جاسوسی است، ماجرای شبنم مددزاده است. در روزهای پایانی دی‌ 1401 بود که تصویر یکی از اعضای سازمان تروریستی منافقین در جریان حضور در پارلمان اروپا منتشر شد. درست در روزی که پارلمان اروپا متمم پیشنهادی درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی اتحادیه را به قطعنامه ضدایرانی خود اضافه کرد، شبنم مددزاده از اعضای فعال سازمان منافقین با انتشار تصویری از خود که در پارلمان اروپا حاضر بود، نوشت: «امروز 28 دی، پارلمان اروپا».

▫◽▫◽▫◽▫◽▫◽

🟪⚪️🟪شکست اصلاح‌طلبان برای تطهیر جاسوس خبرنگارها دم خروس از سفارت انگلیس بیرون زد
۱

از شبنم منافقین تا مخبر‌های سیا

گروه سیاسی: در طول سال‌های گذشته جاسوس‌هایی در کشور شناسایی و بازداشت شده‌اند که تحت پوشش عناوینی مثل خبرنگار، پزشک و دانشجو مشغول فعالیت بوده‌اند. همین موضوع نشان می‌دهد صرفا نباید در میان مسؤولان و نهادها به دنبال جاسوس گشت و افرادی که با عناوین شغلی مورد اشاره فعالیت می‌کنند نیز هر کدام می‌توانند یک جاسوس باشند. جیسون رضاییان که در دولت حسن روحانی با پوشش خبرنگاری و اقدامات رسانه‌ای مشغول جاسوسی برای آمریکا بود، نقض غرضی بر مدعای افرادی است که معتقدند یک خبرنگار نمی‌تواند جاسوس باشد. به طور مشخص اصلاح‌طلبان با ساده‌لوحی تمام اعتقاد دارند هیچ خبرنگاری نمی‌تواند پشت به وطن کرده و اقدام به جاسوسی برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه کند. البته این نگاهی خوشبینانه به ماجراست. در نگاه بدبینانه و شاید نزدیک‌تر به واقعیت، اصلاح‌طلبان خود را مدافع حقوق هر جاسوسی می‌دانند که با پوشش خبرنگار، پزشک و دانشجو مشغول فعالیت علیه ایران است. این را می‌توان در مرثیه‌های رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاحات در فراق ۲ خبرنگار اصلاح‌طلبی که سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند، مشاهده کرد.

روزنامه‌های اصلاح‌طلب در مطالبی که به مناسبت روز خبرنگار منتشر کردند، سعی در مظلوم‌نمایی و تطهیر جاسوس - خبرنگاران بازداشت شده داشته و بر این گزاره تاکید کردند که یک خبرنگار نمی‌تواند جاسوس باشد(!)

در روزهای ابتدایی آشوب‌های زن، زندگی، آزادی بود که نیلوفر حامدی و الهه محمدی، خبرنگاران روزنامه‌های شرق و هم‌میهن، از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شدند. در حالی که جریان رسانه‌ای آشوب و البته اصلاح‌طلبان سعی در ربط دادن بازداشت آنها به ماجرای فوت مهسا امینی داشتند، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه تبیینی مشترکی که نسبت به اغتشاشات صادر کردند، به ارائه جزئیاتی از ماجرای دستگیری ۲ خبرنگار یادشده پرداختند. جزئیاتی که نشان از جاسوسی نیلوفر حامدی و الهه محمدی برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه داشت.

در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در ارتباط با اغتشاشات، با اشاره به دستگیری این ۲ فرد آمده بود: «سرویس‌‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی، دوره‌های آموزش مربیان جنگ‌‌های ترکیبی برای تعداد قابل توجهی از عناصر مرتبط را برگزار کرده و به آنها ماموریت داده‌اند بر مبنای آنها به‌ صورت تشکیلاتی عمل کنند... متولی دوره‌های مذکور وزارت خارجه آمریکاست که از حمایت کامل سرویس جاسوسی CIA استفاده می‌‌کند... مفاد دوره‌‌ها در فشرده‌ترین تعبیر در چارچوب مؤلفه‌‌های جنگ ترکیبی و براندازی نرم تعریف می‌‌شود... انتشار نخستین عکس از مرحومه امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن.ح» (نیلوفر حامدی) صورت گرفت که از آموزش‌دیدگان همین دوره‌‌ها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از نخستین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقرار یافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت‌‌دار پرداخت. همچنین است اقدامات «الف.م» (الهه محمدی) که با استفاده از همان پوشش با حضور فوری در شهرستان سقز، به تحریک اطرافیان مرحومه، کارگردانی برخی صحنه‌‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار از مراسم تشییع، تدفین و تجمعات شکل‌‌گرفته در آن شهر به ایفای ماموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش‌‌دیده دوره‌های رژیم مافیایی آمریکا در کشورهای خارجی است».

در سال‌های اخیر هر فردی که جاسوسی و وابستگی او به بیگانگان یا گروه‌های ضدایرانی از سوی اصلاح‌طلبان نقض شده، چندی بعد سر از آخور بیگانگان و گروه‌های ضدایرانی درآورده یا تحت حمایت غربی‌ها قرار گرفته است. چنانکه در روزهای اخیر نیز شاهد اظهارات مداخله‌جویانه سفیر انگلیس در امور داخلی ایران به نفع نیلوفر حامدی و الهه محمدی بودیم. پیش‌تر نیز این ۲ جاسوس - خبرنگار مورد تقدیر آمریکایی‌ها قرار گرفته بودند.

اما یکی از شاهد مثال‌های درک اشتباه یا غرض‌دار اصلاح‌طلبان در ارتباط با مفهوم جاسوسی است، ماجرای شبنم مددزاده است. در روزهای پایانی دی‌ 1401 بود که تصویر یکی از اعضای سازمان تروریستی منافقین در جریان حضور در پارلمان اروپا منتشر شد. درست در روزی که پارلمان اروپا متمم پیشنهادی درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی اتحادیه را به قطعنامه ضدایرانی خود اضافه کرد، شبنم مددزاده از اعضای فعال سازمان منافقین با انتشار تصویری از خود که در پارلمان اروپا حاضر بود، نوشت: «امروز 28 دی، پارلمان اروپا».

🔘🔸🔘🔸🔘🔸🔘🔸🔘🔸🔘🔸🔘🔸🔘🔸


https://raheamin.blog.ir/post/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%20%D8%AC%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85
کاش به جای شما فقط با همان غرب طرف بودیم!دیوار غرب‌گرایی در ذهن ایرانی ترک برداشته است
https://splus.ir/raheamin
هر جا شما اصلاح طلبان مذاکره کردین به کشور و مردم ضربه زدین.
تا توانستین به آمریکا و غرب باج دادین.
برجامتون که عین آفتابه های سوراخ شده بود هیچی توش نمی موند.
امضای کری هم که تضمین بود.

فقط باید گفت خاک عالم بر سر شما اصلاح طلبان جاسوس که جز خرابی و بدبختی برای ملت ایران چیزی به ارمغان نداشتین.

شهید بهشتی در یکی از سخنرانیهایش تحت عنوان «انقلاب اسلامی در مقابل کفر و مستکبرین » که در کانون مالک اشتر، مورخ 28/7/59 ایراد شد، خاطره ای را این چنین بیان کردند:

بزرگداشت جمعی از شهدا بود، با وجود کارهای بسیار زیاد، تمام کارهایم را رها کردم و در جمع خانواده شهدا در بهشت زهرا، حاضر شدم . مادر یکی از شهدا، زنی حدود 60 یا 65 ساله بود، این مادر چند کلمه برای خانواده ها و تشییع کنندگان صحبت کرد . قبل از این که صحبت کند من به مزار مرحوم آیة الله طالقانی و مزار شهدا رفتم و فاتحه ای خواندم، بعد که آمدم به آن مادر تبریک و تسلیت گفتم . او گفت به غیر از این پسرم که شهید شده، من پنج پسر دیگر و یک داماد دارم که الان در جبهه است; من به امام و امت اسلامی می گویم که این پنج پسرم را هم تقدیم می کنم . او مردانه و با ایمان و چنان شجاع و پر شور بود که به همه مادران و پدران که آنجا بودند نیرو می بخشید .

در این هنگام من با خود گفتم به آمریکا بگویید چشم طمعت را از جمهوری اسلامی ایران بکن! جامعه ای که چنین مادران و فرزندانی پرورده است، برای آمریکا جای خالی ندارد

  • راه امــــیــــن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی