صفحات مجازی مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امین

https://virasty.com/raheamin

https://virasty.com/raheamin
🌸صفحات مجازی مجموعه رسانه تحلیلی و سیاسی بصیرتی فرهنگی راه امین رو به دوستانتان معرفی کنید🌸

👈🏼 هدف : 《فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ》
«مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها»هم اندیشی،بصیرت افزایی و روشنگری پیرامون اهداف انقلاب اسلامی،تبیین منویات امامین انقلاب باحضور همیشه سبز سربازان مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی
https://eitaa.com/raheamin
امـیـدوارم در وب سایت مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امـــــیـــن لـحـظـات خـوبـی را داشـتـه بـاشـیـدو امیدوارم از مطالب لذت برده باشید اگـه جـایـی ایـراد داره حـتـمـاً تـو نـظـراتـتـون عـنـوان کـنـیـد؛در نـظـر سـنـجـی حـتـمـاً شـرکـت کـنـیـد بـا تـبـادل لـیـنـک هـم مـوافـقـم...شـادبـاشـیـد
رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)
اگر از روی آگاهی گفته شود دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک، خیانت است

ایشان افزودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.
رهبر انقلاب، نمایش موشکهای پیشرفته و دقیق سپاه پاسداران را موجب خرسندی ملتهایی خواندند که از امریکا و رژیم صهیونیستی، دلشان خون است اما کاری از دستشان بر نمی آید.
ایشان افزودند: دشمنان مدام در حال تقویت توان نظامی و موشکی خود هستند در این شرایط چطور می گوییم روزگار موشک گذشته است؟
حضرت آیت الله خامنه ای این حرفها را شبیه حرفهای برخی اعضای دولت موقت دانستند که اوایل انقلاب می گفتند جنگنده های اف – ۱۴ را که خریده ایم به امریکا پس بدهیم، به دردمان نمی خورد!
رهبر انقلاب افزودند: در آن موقع ایستادگی و افشاگری کردیم و چندی بعد که صدام به ایران حمله کرد معلوم شد چقدر به این ابزارهای دفاعی نیاز داریم.
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر موافقت خود با ابزار دیپلماسی و مذاکره سیاسی بجز چند استثنا افزودند: طوری تبلیغ نکنند که انگار با گفتگو مخالفیم، ما می گوییم باید قوی و هوشیار مذاکره کرد تا سرمان کلاه نرود.

💥✨⚜️ـــــــــــ𖦹.🌸.𖦹ــــــــــــــ⚜️
✍️مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها
▫http://splus.ir/raheamin
🔸https://eitaa.com/raheamin
🔹https://rubika.ir/basiratraheamin
🔸https://raheamin.blog.ir
┄┅┅┅┅❁💚❁┅┅┅┅┄

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ اسفند ۹۵، ۱۰:۴۴ - فاطمه
    اپم
نویسندگان

https://www.uplooder.net/img/image/62/9082d6d4d8c676efa5abd18f69c4cca7/quote-1702555816028.png

امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) طی اقدامی بی‌سابقه، یک فرمان مهم و عمومی را در چند دیدار پشت سر هم مطرح کردند...

🗳اول ۱۴۰۲/۱۰/۲: «همه کسانی که مخاطبانی دارند، وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند.»

🗳 دوم ۱۴۰۲/۱۰/۶: «در قضیه‌ی انتخابات، مادرها نقش ایفا کنند، هم در داخل خانه، هم درخارج خانه.»

🗳 سوم ۱۴۰۲/۱۰/۱۳: «احساس وظیفه‌ نسبت به انتخابات یکی از کارهای نقدِ جامعه‌ی مجاهد در جهاد تبیین است.»

🗳 چهارم ۱۴۰۲/۱۰/۱۹: «مسئله‌ی حضور مردم در صحنه باید ترویج بشود؛ هر کسی صدایی دارد، باید روی این زمینه کار کند: وَ تَواصَوا بِالحَقّ؛ تواصی به حق.»

مارو به دوستان تون معرفی کنید🌱

-------------------🌱
https://eitaa.com/raheamin/48033
🌱-------------------

🇮🇷🇵🇸

📝 مسئله‌ تعیین‌کننده‌ انتخابات
🍃🌹🍃

🔻بیانات روز شنبه، دوم دی‌ماه رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم «کرمان» و «خوزستان» با معظم‌له واجد نکات راهبردی و کاربردی مهم و روزآمدی است که باید همه دست‌اندرکاران «مسئله‌ تعیین‌کننده‌ #انتخابات» و همه تریبون‌داران به آن توجه کرده، تحقق فوری آنها در ایام باقی مانده به موعد انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند. رهبر معظم انقلاب ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه هر یک از دو انتخابات، کلید انتخاب این دو مجلس را با دو روش مستقیم و غیرمستقیم بر عهده مردم دانستند.

🔸در واقع، مردم بازیگران اصلی انتخابات هستند. این موضوع در بیان منطق و چرایی برگزاری انتخابات در کلام رهبر حکیم انقلاب اسلامی نیز این گونه تأکید شد: «من عرض می‌کنم هر دو کلمه‌ «جمهوری» و «اسلامی» وابسته‌ به انتخابات است. «جمهوری» یعنی مردم‌سالاری، یعنی حاکمیت کشور به دست مردم. خب مردم چه جوری در حاکمیت دخالت کنند؟ هیچ راهی به جز انتخابات وجود ندارد. بعضی‌ها در مورد لزوم انتخابات اشکال‌تراشی می‌کنند، [مردم را] دلسرد می‌کنند، توجه نمی‌کنند که اگر انتخابات در کشور نباشد، یا دیکتاتوری است یا هرج‌ومرج و ناامنی.

🔹آن چیزی که جلوی بُروز دیکتاتوری را در کشور می‌گیرد انتخابات است؛ آن چیزی که جلوی هرج‌ومرج و اغتشاش و ناامنی را می‌گیرد انتخابات است. انتخابات آن مسیر صحیحی است که مردم می‌توانند به وسیله‌ آن و از آن مسیر، حاکمیت ملی را، مردم‌سالاری را، جمهوریت را در کشور تأمین کنند. این، مسئله‌ جمهوریت انتخابات می‌تواند ولی‌فقیه در کشور انتخاب بکند و به وجود بیاورد، یعنی اسلامیت را تأمین کند.»

🔸همچنین بار‌ دیگر بر چهار راهبردی که فروردین امسال درباره انتخابات بیان کرده بودند، با توصیفاتی اضافی و البته بسیار حیاتی برای این دوره از انتخابات و همه ادوار انتخاباتی تأکید کردند که هر یک در جای خود و با توجه به شرایط و اتمسفر داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی که در آن قرار داریم، واجد نکات تفسیری و تحلیلی مهمی هستند. 

1⃣ مشارکت قوی، حضور پُرشور مردم در انتخابات که ایجادکننده وحدت ملی، قدرت ملی، امنیت ملی، تحول و حل مشکلات کشور است.

2⃣ رقابت واقعی، یعنی میدان باز باشد برای مسابقه‌ جناح‌های سیاسی و نگاه‌های سیاسی و نظرات سیاسی در انتخابات.

3⃣ سلامت به معنای حقیقی کلمه، یعنی هیچ شائبه‌ای نتواند اعتبار و اعتماد مردم را خدشه‌دار کند.

4⃣ امنیت کامل، یعنی اجازه هیچ نوع خرابکاری و ایجاد ناامنی داده نشود. 

🔺با توجه کامل به این راهبردها و تأمل در این نکته که راه‌حل مطمئن رفع و دفع مشکلات از صندوق‌های رأی می‌گذرد، باید در مقابل هر نوع ایجاد دلسردی در مردم که به ضرر مردم و کشور است، ایستاد. 

http://raheamin.blog.ir
https://splus.ir/raheamin
https://virasty.com/raheamin
https://rubika.ir/basiratraheamin

 #انتخابات | #مجلس

 اهمیت انتخابات پایان سال
🍃🌹🍃

🔻دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است در یازدهم اسفند ماه امسال برگزار شود. این انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است تا جایی که رهبر فرزانه انقلاب در اقدامی تقریباً بی سابقه در حالی که هنوز یازده ماه مانده به انتخابات، به شکلی زود هنگام در دیدار با کارگزاران نظام در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با بیان اهمیت موضوع و ارائه راهبردهای چهارگانه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت خطاب به مسؤلین امر به آن ورود پیدا کردند.

🔹به نظر می رسد به چند دلیل این انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

1⃣ این انتخابات بعد از تجربه دو انتخاب قبلی که بنا به دلایلی که الان جای بحث نیست و با مشارکت زیر ۵۰ درصد اتفاق افتاد، قرار است برگزار شود. انتخابات مجلس یازدهم با مشارکت ۴۲.۵درصد و ریاست جمهوری سیزدهم با مشارکت ۴۸ درصد. قطعا مشارکت پایین دشمنان قسم خورده ملت ایران را در طراحی های خصمانه علیه ملت امید وارتر خواهد کرد و همانطور که رهبری حکیم انقلاب فرمودند ضعیف برگزار شدن انتخابات باعث ضعف ملت، دولت و کشور خواهد شد و فشار دشمن خارجی را مضاعف خواهدکرد.

2⃣ این انتخابات، اولین انتخابات پس از اغتشاشات سال قبل هست که با هدف شکاف بین ملت و نظام و ضربه به امنیت ملی و ایجاد مانع بر سر پیشرفت و حل مشکلات کشور به بهانه زن، زندگی و آزادی طراحی شد، برگزار می شود. قطعا حضور پرشور ملت پای صندوق رای، طراحان #فتنه سال قبل را ناامید خواهد کرد، همانگونه یوم الله ۹ دی و حضور باشکوه ملت بصیر، باطل السحر فتنه سال ۸۸ شد.
❌ ادامه دارد 

#انتخابات | #ایران_قوی 

🇮🇷


📝 پیش به سوى #انتخابات
🍃🌹🍃

🔻از روز گذشته بود که با آغاز پیش ثبت‌نام اینترنتى، فرآیند برگزارى انتخابات کلید خورد و همه آنهایی که آمده حضور در رقابت‌هاى جذاب انتخاباتى هستند، وارد میدان شده و براى ثبت‌نام تا ۲۳ مردادماه فرصت دارند تا حضور خود را ثبت نمایند.

🔸طبق اخبار اعلام شده، در روز اول ثبت‌نام بیش از 7 هرار نفر در درگاه وزارت کشور حاضر شده و فرآیند ثبت‌نام را به انجام رسانده‌اند. این استقبال کم‌نظیر از انتخابات، نویدبخش رقابتی جذاب و تنگاتنگ در اسفندماه براى کسب صندلى بهارستان دارد و در گام اول امیدها را در خلق حماسه‌ای بزرگ در پایان سال براى کشور ایجاد کرده است.

🔹در مورد رخداد بزرگ اسفندماه باید گفت که انتخابات مطلوب در نظام اسلامى، انتخاباتى با مشارکت همگانى و حضور همه آنهایی که به ایران تعلق دارند خواهد بود. در این مسیر همه موانع براى مشارکت باید برداشته شود و باید کارى کرد که به فرموده رهبرى «حتی آن کسانى که نظام را قبول ندارند، براى حفظ کشور، براى اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند.»

🔸براى این کار لازم است همه فعالان سیاسى و همه آنهایی که حرف و ایده‌ای براى مدیریت کشور دارند و معتقدند حضورشان در مجلس می‌تواند گره‌اى از گره‌هاى کشور را بگشاید در این میدان وارد شده و ثبت‌نام نمایند. هرگونه قهر و کناره‌گیرى از حضور، نه تنها مخالف باورهاى دلسوزان این سرزمین است، بلکه بستر را براى به قدرت رسیدن افراد ضعیف‌تر فراهم می‌کند. لذا هرکس علمى و توانى و تجربه‌ای در خود می‌بیند، وظیفه دارد که وارد میدان انتخابات شود. میدانی براى خدمت به مردمان این سرزمین که شایسته خدمت کردن و عشق ورزیدن هستند.

🔺آنچه در روز اول ثبت‌نام رقم خورد حکایت از علاقه‌مندانی بسیاری از افراد جامعه براى مشارکت در ساختن کشور دارد، هر چند ممکن است در بررسى صلاحیت‌ها، مشخص گردد که بخشى از این افراد از صلاحیت‌هاى قانونى لازم برای حضور در انتخابات مجلس شوراى اسلامى برخوردار نیستند. در میان این استقبال عمومى باید تلاش کرد تا بر تنوع و کیفیت‌ها نیز افزود و در پایان این مرحله مشخص گردد که علاوه بر کثرت نامزدهای ثبت‌نامی، با تنوع سیاسی‌ـ فکرى و حضور سلایق مختلف مواجه هستیم که این امر می‌تواند تا جمع بیشترى از رأی‌دهندگان را برای حضور در پاى صندوق‌های رأی آماده سازد.

🔰 رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام: مسئولان راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات را مشخص کنند. ۱۴۰۲/۱/۱۵

📜 #سخن_نگاشت

📥 دسترسی به مجموعه سخن‌نگاشت:
https://khl.ink/f/52467

 تحلیل کوتاه از آخرین تحرکات انتخاباتی اصلاح‌طلبان
🍃🌹🍃

1⃣ آغاز زودهنگام پیش ثبت‌نام طبق قانون جدید، برنامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان و لاریجانی برای حفظ ابهام تا پاییز را به هم ریخته است.

2⃣ طیف کارگزاران و اعتدال اکنون هوادار حضور در انتخابات و حزب اتحاد ملت مخالف آن است.

3⃣ اکثریت اصلاح‌طلبان هوادار ثبت‌نام بی سروصدای افراد کمتر شناخته شده هستند.

4⃣ طیف اعتدال هوادار ائتلاف با لاریجانی است و فعالیت انتخاباتی خود را در شهرستان‌ها با محوریت نوبخت آغاز کرده است.

  • راه امــــیــــن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی