صفحات مجازی مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امین

https://virasty.com/raheamin

https://virasty.com/raheamin
🌸صفحات مجازی مجموعه رسانه تحلیلی و سیاسی بصیرتی فرهنگی راه امین رو به دوستانتان معرفی کنید🌸

👈🏼 هدف : 《فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ》
«مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها»هم اندیشی،بصیرت افزایی و روشنگری پیرامون اهداف انقلاب اسلامی،تبیین منویات امامین انقلاب باحضور همیشه سبز سربازان مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی
https://eitaa.com/raheamin
امـیـدوارم در وب سایت مجموعه بصیرتی فرهنگی راه امـــــیـــن لـحـظـات خـوبـی را داشـتـه بـاشـیـدو امیدوارم از مطالب لذت برده باشید اگـه جـایـی ایـراد داره حـتـمـاً تـو نـظـراتـتـون عـنـوان کـنـیـد؛در نـظـر سـنـجـی حـتـمـاً شـرکـت کـنـیـد بـا تـبـادل لـیـنـک هـم مـوافـقـم...شـادبـاشـیـد
رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)
اگر از روی آگاهی گفته شود دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک، خیانت است

ایشان افزودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.
رهبر انقلاب، نمایش موشکهای پیشرفته و دقیق سپاه پاسداران را موجب خرسندی ملتهایی خواندند که از امریکا و رژیم صهیونیستی، دلشان خون است اما کاری از دستشان بر نمی آید.
ایشان افزودند: دشمنان مدام در حال تقویت توان نظامی و موشکی خود هستند در این شرایط چطور می گوییم روزگار موشک گذشته است؟
حضرت آیت الله خامنه ای این حرفها را شبیه حرفهای برخی اعضای دولت موقت دانستند که اوایل انقلاب می گفتند جنگنده های اف – ۱۴ را که خریده ایم به امریکا پس بدهیم، به دردمان نمی خورد!
رهبر انقلاب افزودند: در آن موقع ایستادگی و افشاگری کردیم و چندی بعد که صدام به ایران حمله کرد معلوم شد چقدر به این ابزارهای دفاعی نیاز داریم.
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر موافقت خود با ابزار دیپلماسی و مذاکره سیاسی بجز چند استثنا افزودند: طوری تبلیغ نکنند که انگار با گفتگو مخالفیم، ما می گوییم باید قوی و هوشیار مذاکره کرد تا سرمان کلاه نرود.

💥✨⚜️ـــــــــــ𖦹.🌸.𖦹ــــــــــــــ⚜️
✍️مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها
▫http://splus.ir/raheamin
🔸https://eitaa.com/raheamin
🔹https://rubika.ir/basiratraheamin
🔸https://raheamin.blog.ir
┄┅┅┅┅❁💚❁┅┅┅┅┄

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ اسفند ۹۵، ۱۰:۴۴ - فاطمه
    اپم
نویسندگان

««طوفان»»

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ


مهم‌ترین توصیه رهبری به دولت یازدهم چیست؟



adov [RezaFt.ir]

سگ هار داعش پاچه صاحبانش را گرفت

عناصر «داعش» با انجام عملیات تروریستی «زنجیره‌ای» در پایتخت فرانسه، 160 نفر را به کام مرگ فرستادند و 200 تن دیگر را مجروح کردند. حال 80 نفر از زخمی‌ها «وخیم» اعلام شده است.


آورده اند که :
مردی پارسا به بازار شهر رفت و گاوی خرید و به سوی خانه اش بازگشت . گاو ، درشت و چالاک بود . برای همین در میان راه ، دزدی هوس کرد که آن را تصاحب کند . لذا سایه به سایه مرد پارسا به راه افتاد . هنوز مدتی نگذشته بود که دزد یک نفر را دید که شانه به شانه او می آید . از این که ناگهان او را دید ، تعجب کرد و پرسید : " تو کی هستی ؟ کنار من چه می کنی ؟ " آن فرد گفت : « من دیو هستم ، خودم را به صورت آدم درآورده ام تا هرجا که شد این مرد پارسا را بکشم . تو برای چه به دنبال این مرد می روی ؟ " دزد گفت : " کار من دزدی و راهزنی است . گاو این مرد ، چشم مرا گرفته ، و تا صاحب آن گاو نشوم ، آرام نمی گیرم ! "
دیو گفت : " پس هر دو با این مرد پارسا کار داریم ؛ ولی یکی برای کشتن او و یکی برای بردن گاو او ! " دزد گفت : " پس هر دو تا رسیدن به آنچه که می خواهیم ، دوست و همراهیم ! "
مرد خدا از پیش و دزد و دیو به دنبال او رفتند تا به خانه اش رسیدند . وقتی به آن جا رسیدند ، شب شده بود . مرد پارسا ، گاو را به طویله برد . آب و علفی برایش گذاشت و جای او را تمیز کرد و به اتاق رفت تا بخوابد . در این وقت ، دیو و دزد داخل خانه شدند ؛ ولی پیش از آن که کارشان را شروع کنند ؛ دزد با خود گفت : " اگر زودتر از آن که من گاو را ببرم ، مرد زاهد بیدار شود چه ؟ از کجا معلوم که دیو بتواند او را بکشد ؟ " دیو هم با خود گفت : " اگر پیش از آن که من مرد پارسا را بکشم ، با سر و صدای دزد که می خواهد گاو را از خانه بیرون ببرد ، مرد از خواب بیدار شود چه ؟ از کجا معلوم که دزد بتواند بی سر و صدا گاو را ببرد ؟ "
دیو و دزد این فکرها را با خود می کردند که دزد گفت : " گوش کن رفیق ! بهتر است من اول گاو را ببرم ، بعد تو مرد پارسا را بکشی ، این کار به عقل نزدیکتر است . می ترسم که تو موفق نشوی و کار مرا خراب کنی .
دیو گفت : " اشتباه نکن . کار من به عقل نزدیک تر است . اگر من اول مرد پارسا را بکشم ، تو راحت تر می توانی گاو او را بدزدی . " دزد گفت : " ولی من اول این مرد و گاوش را دیدم ."
دیو گفت : " تو به دنبال گاو او روان شدی ، ولی من خودش را می خواستم ، پس بهتر است من اول کارم را شروع کنم ." دزد گفت : " تو دیوی و نمی فهمی ! می خواهی کاری کنم تا از آدم کشی پشیمان شوی ؟ " دیو گفت : " تو دزدی و نمی دانی ! می خواهی کاری بکنم که آن گاو را در خواب هم نبینی ؟ "
در این هنگام ، دزد رو به اتاق مرد زاهد فریاد کشید : " بلند شو ای مرد ، چه نشسته ای که دیوی قصد جان تو را کرده ! "
دیو هم بلندتر از دزد فریاد کشید : " بلند شو ای مرد ، چه خوابیده ای که دزدی برای بردن گاو تو آمده !"
با این سر و صداها ، مرد زاهد از خواب بیدار شد . فریاد زد و از همسایگان کمک خواست . همسایه ها با چوب و سنگ و هرچه در دست داشتند ، به دیو و دزد حمله کردند . دیو و دزد از ترس پا به فرار گذاشتند .
یکی از همسایه ها پرسید : " ای مرد خدا چه شد که از آمدن دیو و دزد به خانه ات خبردار شدی ؟ "
مرد پارسا گفت : " من بی خبر بودم . خودشان به جان هم افتادند و جان و دارایی من در امان ماند . دعوای آنها برای من خیر و خوبی به همراه داشت . به هر حال " عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ! "
از آن پس ، اگر کسی بر اثر درگیری یا دعوای دشمنانش ، از رنج و گرفتاری نجات یابد ، این ضرب المثل حکایت حال او می شود .

adov [RezaFt.ir]

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، آتش تروریسم خاورمیانه به جان یکی از آتش‌بیاران اصلی این منطقه، یعنی فرانسه افتاد؛ نخستین ساعات اولیه جمعه شب هشت تن از عناصر تروریستی داعش یک ورزشگاه، یک استادیوم ورزشی، تعدادی رستوران و یک سالن موسیقی را هدف تیراندازی و عملیات انتحاری خود قرار دادند؛ خونین‌ترین حمله در سالن موسیقی «باتاکلان» اتفاق افتاد؛ ساعت هشت و 20 دقیقه دو عضو مسلح داعش وارد سالن کنسرت موسیقی شدند و پس از تیراندازی به سمت حاضران، 100 نفر را به گروگان گرفتند. با ورود کماندوهای ضد تروریست فرانسوی، دو مهاجم فوق گروگان‌های زیادی را کشته و مجروح کردند و خود نیز به قتل رسیدند. به گفته شاهدان، یک مهاجم قبل از مرگ، فریاد می‌زد «این تقصیر اولاند است».
دقیقا همزمان با این واقعه، دو زن انتحاری در مجاورت ورزشگاه «استاد دوفرانس» بمب همراه خود را منفجر کردند. مردم فرانسه هنوز در شوک این حملات و انفجارها بودند که همزمان، یک عضو دیگر داعش نیز مردم را در یک رستوران «کامبوجی» هدف تیراندازی قرار داد.
ساعت 9 و 45 دقیقه شب در خیابان«شارون» تیراندازی مشابهی صورت گرفت و نهایتا در ساعت11 و 20 دقیقه نیز یک عضو داعش جمعیت حاضر در یک رستوران پرازدحام را با کلاشینکوف به رگبار بست.
بر اساس گزارش‌های رسیده، ماجرای حمله به کنسرت به تنهایی بیش از 100 کشته برجای گذاشته و 60 کشته دیگر نیز نتیجه چهار انفجار و تیراندازی دیگر است. برخی منابع شمار انفجارها را هفت مورد ذکر کرده‌اند.
از مجموع حداقل 200 مجروح این ماجرا، 80 تن در وضعیت جسمانی نامناسبی هستند و به همین خاطر، احتمال افزایش تلفات وجود دارد. آخرین آمار درباره شمار کشته‌شدگان 160 نفر عنوان شده است.
وحشت در اروپا
در پی این حملات، رعب و وحشت علاوه بر فرانسه بسیاری از کشورهای اروپایی را هم فرا گرفته و انتشار خبرهایی مبنی بر فراری بودن 12 فرد مسلح، بر هراس همگان افزوده است. «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه، که گفته شده، هنگام انفجارهای انتحاری در مجاورت ورزشگاه «استادوفرانس»، داخل ورزشگاه بود و فوتبال تماشا می‌کرد، توسط نیروهای امنیتی به بیرون هدایت شد. وی در این زمان چهره‌ای «غمناک»، «نگران» و «وحشت‌زده» داشت.
اولاند ساعات نخستین دیروز در سراسر کشور «وضعیت اضطراری» اعلام کرد، مرزهای این کشور با همسایگان را بست، 1500 نیروی ارتش را به پاریس فراخواند و بابت تلفات بالا، سه روز عزای عمومی اعلام کرد. رئیس‌جمهور فرانسه همچنین، برنامه خود برای شرکت در نشست رهبران گروه 20 در ترکیه را لغو کرد. مترو، همه مدارس و مراکز توریستی پاریس نیز به دستور اولاند تعطیل شده است. اولاند این حملات تروریستی را «بی‌سابقه‌ترین حادثه تروریستی در فرانسه» دانست.
هشدارهایی که شنیده نشد
بسیاری از کارشناسان قبلا عملیات تروریستی داعش در همین حد و اندازه و حتی بدتر از آن را در غرب پیش‌بینی می‌کردند. در همین رابطه  رهبر معظم انقلاب 12 خرداد سال 1393 در دیدار «شیخ صباح الاحمدالجابر الصباح» امیر کویت هشدار داده بودند: «برخی کشورهای منطقه اکنون با کمک به گروه‌های تکفیری، از کشتار و جنایات آنها در سوریه و برخی کشورهای دیگر حمایت می‌کنند، اما در آینده نه چندان دور، این گروه‌ها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آنها را از بین ببرند.»
برخی محافل نیز با اشاره به حملات آسان داعش و دسترسی راحت این گروه تروریستی به مراکز حساس و پرجمعیت پاریس، این واقعه را مشابه 11 سپتامبر و خلق شده توسط دستگاه اطلاعاتی فرانسه و غرب می‌دانند. برخی نیز با اشاره به پیامدهای ضد اسلامی حادثه، اسرائیل را در این ماجرا دخیل می‌دانند.
تشدید اسلام‌هراسی
البته این احتمال را نمی‌توان رد کرد که غرب همچون گذشته، با سوء استفاده از این حملات به اسلام‌هراسی دامن بزند و سیاستمداران نیز به بهانه ماجرای تروریستی فوق، اعلام کنند از این پس به طور جدی با داعش مبارزه خواهند کرد! که البته منظورشان جز گسترش نبرد علیه دولت «قانونی بشار اسد» در سوریه، چیز دیگری نخواهد بود.
فرانسه یکی از متحدان نزدیک آمریکا در ماجرای سوریه است و مثل این کشور، در حمایت تسلیحاتی، سیاسی، مالی و رسانه‌ای از گروه‌های تکفیری و غیرتکفیری سوری، پرونده ننگینی دارد و تاکنون در پاریس بارها میزبان نشست تروریست‌ها و مخالفان دولت دمشق موسوم به «دوستان سوریه» بوده است.
پاریس طی سال‌های اخیر علاوه بر مخالفان مسلح سوری، میزبان تروریست‌های بدنام دیگری مثل «منافقین» نیز بوده است. نباید فراموش کرد «داعش» تحت پوشش دستگاه‌های اطلاعاتی فرانسه، «سیا»، «موساد» و «ام‌آی-6»، شکل گرفت، عضوگیری کرد و در اردن و ترکیه این نیروها را از سال 2011 تا اواسط 2013 آموزش داد. آمریکا، فرانسه، انگلیس و بسیاری از کشورهای مرتجع عرب اکنون که در حال مطالعه این گزارش هستید هم، در اردن، ترکیه و... در حال آموزش تروریست‌های تکفیری و حمایت مالی و تسلیحاتی و اطلاعاتی آنها هستند.
اکنون مردم فرانسه اگر قصد خونخواهی دارند، قبل از همه باید مقامات کشور خود را بازخواست نمایند؛ زیرا همه می‌دانند و هر روز مشاهده می‌کنند که پاریس از طریق رژیم صهیونیستی و ریاض، از تکفیری‌ها حمایت می‌کند و در جنایاتی مثل کشتار مردم یمن، سوریه، فلسطین، لبنان شریک است و این شراکت در جنایات منطقه، البته امر جدیدی نیست؛ چه کسی نمی‌داند که فرانسه در طول هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران، سلاح‌های مرگباری چون موشک‌های «اگزوسه»، توپ‌های 240 میلیمتری، هواپیماهای جنگی «سوپراتاندارد» و «میراژ 2000» با قیف لیزری در اختیار «صدام» دیکتاتور معدوم و متجاوز عراق قرار داده است. بنابراین می‌بینیم که فرانسه سابقه همکاری و نزدیکی با دیکتاتورهای وحشی که کمتر از داعش هم نیستند را دارد.
واکنش‌ها
به خاطر همین پرونده ننگین سران فرانسه در منطقه و خصوصا در سوریه است که «بشار اسد» پس از شنیدن ماجرای پاریس، طی اظهارات نیش‌دار، خطاب به سران فرانسه گفت: «فرانسه (در شب شنبه) وضعیتی را تجربه کرد که ما (سوری‌ها) پنج سال است که داریم آن را تجربه می‌کنیم!» «بشار جعفری» نماینده سوریه در سازمان ملل، منظور بشار اسد را کاملا شفاف بر زبان آورد و گفت: «تروریسم گریبان حامیانش را گرفت!»
در بسیاری از واکنش‌های جهانی نیز به پیوند نزدیک میان فرانسه و تکفیری‌ها اشاره شده است؛ «رمضان قادراف» رئیس‌جمهور چچن ضمن ابراز تاسف نسبت به واقعه فوق، داعش را «دست‌پرورده» آمریکا و غرب (از جمله فرانسه) دانست. «لیاقت بلوچ» دبیر کل حزب «جماعت اسلامی» پاکستان هم موضع مشابهی گرفت و گفت، داعش بدون حمایت غرب، قادر به نفس کشیدن هم نیست.
اما، موضع کشورها و نهادهای غربی و جهانی مثل سابق ریاکارانه است. دبیرکل سازمان ملل و کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس، استرالیا، اسپانیا و سایر کشورهایی که غربی تعریف می‌شوند، با اظهارات تند و یا با صدور بیانیه‌های شدیداللحن، این حملات را به شدت محکوم و با فرانسوی‌ها ابراز همدردی کردند.
این مقامات اما در مورد حامیان تروریسم یا چیزی نگفتند و یا آدرس غلط دادند تا یکبار دیگر افکار عمومی را بفریبند.
خبرهای تکمیلی حاکی است، در پی تهدید داعش برای انجام حملات مشابه پاریس، در ایتالیا، انگلیس و آمریکا، برخی از شهرهای بزرگ این سه کشور وضعیت امنیتی به خود گرفتند.
عصر دیروز از پاریس نیز خبر رسید، در منطقه «ینی یوله» واقع در حومه این شهر صدای انفجار و تیراندازی دیگری شنیده شد. در ارتباط با علت این حادثه و تلفات احتمالی آن گزارشی نرسیده است.


  • راه امــــیــــن

نظرات  (۱)

سلام...
خدا ریشه ی داعش و خشک کنه انشالا
پاسخ:

   با ســـلام و درود فراوان به خوبان و همراهان بی ریا و با صفای راه امین با آرزوی سلامتی و شادکامی خدا نابود کنه این قوم وحشی بی اصل و نسب را اگر آل سعود وهابی نابود شود ، که ا ن شاء الله می شودگـــــــــــــــــــروه تکفیری داعش هم نابود می شود . لعنت خدا بر گروه تکفیری داعش و طرفدارای کثیفش، ا ن شاء الله حکومت آل سعود رو به افـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول است

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی